• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071410896
  • خبرنگار : 50163

 مسئول انجمن کفش استان زنجان در اتاق بازرگانی تاکید کرد

ضرورت استفاده از توانمندی منطقه‌ای هیدج برای افزایش صادرات

ضرورت استفاده از توانمندی منطقه‌ای هیدج برای افزایش صادرات

ایسنا/زنجان مسئول انجمن کفش استان زنجان در اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند نقش موثری در معرفی محصولات تولیدی در هیدج و افزایش صادرات محصولات ایفا کند.

کیان صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های هیدج در حوزه تولید، اظهار کرد: با توجه به وجود این ظرفیت‌ها و همچنین فعالیت صنایع پیشرویی از جمله کفش و حبوبات تصمیم بر این شد دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در این شهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اهداف این اقدام، اذعان کرد: با ایجاد انجمن کفش استان زنجان در اتاق بازرگانی در هیدج در تلاش هستیم بتوانیم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در جهت رشد و توسعه محصولات تولیدی در هیدج استفاده کنیم. استفاده از توانمندی منطقه‌ای هیدج برای افزایش صادرات ضروری است.

مسئول انجمن کفش استان زنجان در اتاق بازرگانی با توضیح این مطلب که به همت و تلاش مردم این شهر، هیدج قطب تولید کفش بچه‌گانه در کشور است، ادامه داد: این شهر همچنین قطب تولید حبوبات در شمال ‌غرب کشور نیز محسوب می‌شود که به همین جهت واحدهای بوجاری در شهرک صنعتی این شهر مشغول فعالیت هستند.

صالحی با توضیح اینکه راه‌اندازی اتاق بازرگانی در شهر هیدج گامی رو به جلو و موثر در استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های موجود در شهر است، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند نقش موثری در معرفی محصولات تولیدی در هیدج و افزایش صادرات محصولات ایفا کند.

هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش بچه‌گانه در کشور محسوب می‌شود. صنعت کفش هیدج صنعتی است که برای اولین‌بار توسط رمضان‌علی دهقان در این شهر پایه‌گذاری شده تا به نسل کنونی رسیده است. صنعتی که سبب شده است علاوه بر اینکه خود هیدج، شهری عاری از بیکار باشد، شهر روستای هم‌‍جوار نیز از مزایای آن بهره‌مند شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha