• شنبه / ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071410463
  • خبرنگار : 71489

نماز جمعه نصر

معصومی: بیانات رهبری نویدی بر ساکت نماندن در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بود

معصومی: بیانات رهبری نویدی بر ساکت نماندن در برابر جنایات رژیم صهیونیستی بود

نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع روشن مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران این نوید را دوباره به جامعه اسلامی داد که امت اسلامی هیچگاه در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نخواهد کرد.

سیدکریم معصومی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه حامی مستضعفان بودند و همواره در برابر زورگویان جهان ایستادگی کرده‌اند؛ در خطبه های نماز جمعه نیز شاهد مواضعی صریح، روشن و قانونی از سوی ایشان بودیم چراکه جملاتی که رهبری به کار بردند از لحاظ حقوقی منشأ اثر بود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: رهبری در خطبه‌های نماز جمعه فرمودند که کاری که مردم فلسطین می‌کنند در دفاع از حق‌شان و دفاعی مشروع بوده است؛ ایشان همچنین کاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق ۲ انجام داد و بزرگی و عظمتی که خلق شد را در دفاع از مظلومان و دفاعی مشروع عنوان کردند؛ این مواضع نشان می‌دهد که رهبری معظم انقلاب اشراف کاملی به موضوعات به ویژه مسائل بین‌الملی دارند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس همچنین با اشاره به تاکید رهبری بر لزوم وحدت مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ایشان همچنین بر وحدت جوامع اسلامی تاکید کردند و فرمودند که ما هرگز شروع کننده جنگ نبوده‌ایم و همیشه در مقابل متجاوزین ایستاده‌ایم، هیچ گاه ظلم را نمی‌پذیریم و در مقابل ظلم سکوت نخواهیم کرد.

معصومی تاکید کرد: مواضع روشن مقام معظم رهبری این نوید را دوباره به جامعه اسلامی داد که امت اسلامی هیچگاه در مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نخواهد کرد؛ ای کاش که جامعه بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر نیز در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی ذره‌ای تعصب داشتند و سکوت را می‌شکستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha