• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403071511395
  • خبرنگار : 90089

نماز جمعه نصر

آیت‌الله کعبی: جمعه نصر وعده صادق ۲ را تثبیت کرد

آیت‌الله کعبی: جمعه نصر وعده صادق ۲ را تثبیت کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعه نصر با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نمازگزار مظهر پیوند امت و امام بود که تولید اقتدار و قدرت کرد و موجب شکست دشمن صهیونی و غربی در جنگ روانی در مقابل ملت ایران شد.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جنگ روانی دشمن قبل از نماز جمعه اخیر تهران بر عزم و روحیه تصمیم‌گیران اصلی، ملت و مدیران نظام نه تنها تاثیر منفی نگذاشت، بلکه حضور میلیون نفری آنان در فریضه سیاسی - عبادی جمعه نشان از شجاعت و بی‌اعتنایی آنان به تهدیدات دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران داشت.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: عزم و اراده ملت در همراهی با مقام معظم رهبری پیوند امت و امام را به خوبی نشان داد به عبارت روشن‌تر جمعه نصر مظهر پیوند امت و امام بود که تولید اقتدار و قدرت کرد و موجب شکست دشمن صهیونی و غربی در جنگ روانی‌شان شد. «جمعه نصر» عملیات وعده صادق ۲ را تثبیت کرد.

وی با اشاره به آمار حضور مردم در نماز جمعه اخیر تهران، گفت: براساس برآوردهای انجام شده ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نماز جمعه تهران حضور یافتند. همه مصمم و یکپارچه آمدند و این نماز را به تجدید بیعت با رهبر شجاع و حکیم انقلاب تبدیل کردند. نماز جمعه سنگر ایمان، جهاد و بصیرت است ، البته درباره نماز جمعه نصر باید گفت این نماز هم سنگر و هم میدان نبرد و جبهه بود.

وی افزود: ملت غیور ایران همانطور که قدر امام و شهدا را دانستند، قدر مقام معظم رهبری را هم دانستند. دشمنان ایران بدانند تهدیدات و جنگ روانی‌شان موجب قوی‌تر شدن خودشان یا ضعیف‌تر شدن ملت ایران نمی‌شود، بلکه موجب تقویت روحیه ایمان، جهاد، فداکاری، بیعت با امام و پولادین شدن عزم و اراده ملت و رهبری در استمرار راه امام خمینی و شهدا می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی موجب تقویت و ارتقاءِ روز به روزِ روحیه انقلابی حتی در نسل« زِد »که امام و شهداء را ندیدند، شده است و نماز جمعه تهران ضربه دیگری بر پیکر صهیونیست‌ها و حامیان غربیش بود.

کعبی با اشاره به حمایت رهبری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران تل‌آویو، گفت: کار غیور مردان سپاه پاسداران قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را نشان داد. پاسداران ایران عزیز نشان دادند در پاسخ به دشمن متجاوز وحشی هیچ شک و تردیدی به خود راه نمی‌دهند و به پشتوانه دولت، ملت، مقامات امنیتی و نظامی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا هیچ تهدیدی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha