• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071109054
  • خبرنگار : 50180

همایش ملی «جایگاه راهبردی کرمانشاه در دفاع مقدس» برگزار شد

همایش ملی «جایگاه راهبردی کرمانشاه در دفاع مقدس» برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه همایش ملی «جایگاه راهبردی استان کرمانشاه در دفاع مقدس» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد کرمانشاه و مسئول برگزاری همایش، امروز(یازدهم مهر) در این همایش، از انجام عملیات وعده صادق ۲ در شب گذشته به عنوان یک اقدام به جا و به موقع یاد کرد و افزود: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبب شد دشمنان ما جایگاه خود را بدانند.

وی با بیان اینکه تاریخ ثابت کرده که شهادت مردان بزرگ زمینه ساز مقاومت بیشتر مسلمانان می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای این عملیات به زودی شاهد حذف رژیم جعلی صهیونیستی در دنیا باشیم.

سرپرست دانشگاه آزاد کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ۶۹ مقابله به دبیرخانه همایش ملی «جایگاه راهبردی استان کرمانشاه در دفاع مقدس» رسید، افزود: ۴۰ مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی شده که هفت مقاله آن در این همایش یک روزه ارائه خواهند شد.

وی یادآور شد: مقالات ارائه شده در این همایش در پنج محور «پاوه و رخدادهای دوران دفاع مقدس در این شهرستان»، «پیامدهای جنگ تحمیلی در استان کرمانشاه»، «عملیات‌های مهم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس»، «معنویت در دفاع مقدس و روحیه شهادت طلبی» و «نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس» بود.

وی که مسئولیت کمیته علمی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه را نیز برعهده دارد، گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه دو کتاب «فرشته نجات» و «زنگ پرواز» از سوی کمیته علمی این همایش به زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه شده است. 

غنی زاده افزود: جمع آوری پایان‌نامه‌های دانشگاهی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای علمی استان از دیگر اقدامات در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان توسط کمیته علمی کنگره است.

در این مراسم از خانواده شهید«غلامرضا خانی آباد» از شهدای علمی استان و نیز از صاحبان مقالات برتر این همایش تجلیل شد.

حاضران در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و... جنایات این روزهای رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha