• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071008022
  • خبرنگار : 50663

دبیر شانا در خراسان رضوی: 

کشورهای اسلامی بدانند که جهان اسلام هدف جنایات اسرائیل است

کشورهای اسلامی بدانند که جهان اسلام هدف جنایات اسرائیل است

ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی گفت: کشورهای اسلامی بدانند هدف این ددمنشی تنها کشورهایی مثل لبنان و فلسطین نیست و این سگ هار منطقه اگر در برابر دژ مستحکم امت اسلامی متوقف نشود، قطعا حملات ددمنشانه خود را یکی پس از دیگری به پیکره سایر امت اسلامی وارد خواهد کرد.

عباس پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تسلیت شهادت رهبر حزب‌الله، شهید حسن نصرالله اظهار کرد: کسی که در حال غرق شدن است، هر چیزی را می‌خواهد با خود به داخل بکشد. بعد از ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی نتوانست قامت خود را راست کند و امروز می‌خواهد با ابزارهای مادی که نظام سلطه به‌ویژه آمریکا در اختیارش گذاشته، به توفیقات نظامی برسد. به همین جهت با ریسک بسیار بالایی به عرصه حذف فرماندهان و بزرگان جبهه مقاومت وارد شده و از خط قرمز عبور کرده است.

وی افزود: بر همین اساس رژیم صهیونسیتی اخیراً اقدام به ترور شهید بزرگ و پرچم‌دار جبهه مقاومت، سیدحسن نصرالله کرده، اما این یک اصل قرآنی است که اگر حذف کنند و بخواهند رهبری از رهبران جبهه مقاومت را با ترور کنار گذارند، فردی بهتر یا همانند او به جامعه مسلمین عرضه خواهد شد. این وعده خداست و می‌دانیم که خدا صادق است. ما یقین داریم این اتفاق در رده تمام فرماندهانی که به نحوی در این ایام به شهادت رسیده‌اند، خواهد افتاد و جبهه مقاومت با انگیزه والا در عرصه مقاومت حاضر می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خراسان رضوی اضافه کرد: قطعا آنچه که اسرائیل در رویاهای خود می‌پروراند، هرگز تعبیر نخواهد شد. اضمحلال این رژیم فاسد قطعی است و این وعده خداوند است و ما یقین داریم که وعده خدا محقق خواهد شد. اسرائیل با این رفتارهای وحشیانه تصمیم دارد تحقق این وعده را به تأخیر بیندازد تا شاید بتواند از اضمحلال خود جلوگیری کند اما یقیناً خون مظلومان غزه و کودکانی که اجساد آنان هنوز در زیر آوار قرار دارد، پاگیر مسببین این جنایت بزرگ خواهد شد و باند تبهکار رژیم صهیونیستی در نظام سلطه از فعل خود پشیمان و پیروزی از آن جبهه مقاومت می‌شود.

پارسایی با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی علیه جنایات اسرائیل، بیان کرد: یکی از کارهایی که واجب است ما به‌عنوان امت اسلامی در برابر دشمنی که برای هست و نیست و دین و قرآن ما پا جلو گذاشته و به مکتب و ارزش‌های دینی ما در حال اهانت است انجام دهیم، این است که متحد شویم. اعتصام به حبل الهی به واسطه برکت خون شهدای عزیز اتفاق خواهد افتاد و امیدواریم که کشورهای اسلامی بدانند هدف این ددمنشی تنها کشورهایی مثل لبنان و فلسطین نیست و این سگ هار منطقه اگر در برابر دژ مستحکم امت اسلامی متوقف نشود، قطعا حملات ددمنشانه خود را یکی پس از دیگری به پیکره سایر امت اسلامی وارد خواهد کرد. لذا امیدواریم هرچه زودتر به درخواستی که جمهوری اسلامی برای برگزاری نشست سازمان کشورهای اسلامی کرده، پاسخ مثبت داده شود و جامعه مسلمان با حضور خود در صحنه مانع از ادامه جنایات باند صهیونیست شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha