• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403070806566
  • خبرنگار : 71451

تعویق افتتاح پنج موزه دفاع مقدس

تعویق افتتاح پنج موزه دفاع مقدس

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: پنج موزه دفاع مقدس و مقاومت در استان‌های زنجان، قزوین، گیلان، گلستان و لرستان در اولین فرصت افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سلیم طباخی، از تغییر زمان افتتاح پنج موزه دفاع مقدس در استان‌های زنجان قزوین، گیلان، گلستان و لرستان به دلیل اعلام عزای عمومی خبر داد.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس  افزود: مقرر بود، به مناسبت گرامی‌داشت چهل و چهارمین فصل ایستادگی مقاومت و پیروزی ملت ایران در حماسه دفاع مقدس و با هدف نشر و بازنمایی فرهنگ و ارزش‌های ایثار و مقاومت، پنج موزه دفاع مقدس و مقاومت در استان‌های زنجان، قزوین، گیلان، گلستان و لرستان در روز دوشنبه نهم مهر ۱۴۰۳ با حضور جناب آقای «مسعود پزشکیان» رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری همزمان به صورت ارتباط تصویری از محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شوند که به علت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان»، برگزاری این مراسم لغو و به زمان دیگری موکول می‌شود.

 سرهنگ طباخی در خصوص زمان برگزاری مراسم افتتاح این موزه‌ها گفت: برگزاری مراسم افتتاحیه در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد و موزه‌های فوق مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور این مسئولیت را بر عهده دارند که با بهره‌گیری از فناوری کارآمد روز و متناسب با ذائقه اقشار مختلف جامعه و نسل جوان، عظمت، رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان و شهدا و مردم ایران را به نسل‌های جوان انتقال دهند، و در این راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز تا کنون ۲۴ موزه دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور احداث و بهره برداری کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha