• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070806148
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

شهادت‌طلبی ‌شیعه‌ در طول تاریخ اثبات شده است

شهادت‌طلبی ‌شیعه‌ در طول تاریخ اثبات شده است

ایسنا/خوزستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز ایران صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است و تاکنون ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده است تا زیر یوغ ابرقدرت‌ها نباشیم.

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی در تجمع ‌دانش‌آموزان‌ و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز که امروز (۸ مهرماه) در راستای محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان ما باید بدانند شیعه یعنی شهادت. ناف ما را با شهادت بریده‌اند و شیعیان این موضوع را در طول تاریخ ثابت کرده‌اند. سوال اینجا است علت نگاه متفاوت صهیونیست‌ها با ایران چیست و چرا در سال ۱۳۶۰اعلام کردند تا سال ۲۰۲۵ باید به ۲۱ کشور در دنیا حمله کنند؟ از این تعداد، ۲۰ کشور در حوزه تمدن اسلامی و یک کشور که کره شمالی است در حوزه کنفسیوس است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: صهیونیست‌ها می‌گویند اگر می‌خواهیم قدرت دنیا را داشته باشیم نباید اجازه دهیم هارتلند دنیا دست آخوندها و شیعیان باشد بنابراین می‌گویند باید قلب انرژی ایران که چهارراه اقتصاد دنیا است را به دست بگیریم تا بتوانیم قدرت‌های آینده دنیا که جوانان تیزهوش و زرنگ دارند را تابع خود کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه ۶۰ درصد ذخایر انرژی دنیا از تنگه هرمز که هارتلند دنیا است، جابه‌جا می‌شود، گفت: ایران راهبردی‌ترین کشور دنیا و دارای بالاترین گردش مالی در غرب آسیا است و به این دلیل به ایران نگاه ویژه‌ای دارند. تمام دنیا نگاه می‌کند که چگونه در سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و آمریکا را زمین‌گیر کرد. پیش از این آمریکا در ایران آقایی می‌کرد و قرار بود پایان اسلام در دنیا را جشن بگیرد اما با انقلاب اسلامی ایران ۴۵ هزار مستشار آمریکایی از این مملکت رفتند در حالی که قبل از آن، از هر سه نظامی ایرانی یک نفر مستشار آمریکایی بود.

حاجتی بیان کرد: حضرت امام (ره) علیه شهوت، ابتذال و برهنگی خون به‌پا کرد. آقای روح‌الله انقلابی را طراحی کرد که معادلات بزرگ دنیا را به هم می‌زند. وقتی جنگ شروع شد چگونه باید پوکه‌هایمان را پر می‌کردیم وقتی چیزی نداشتیم؟ آن زمان صدام گفت که من نمی‌توانم با ایران درگیر شوم چون ایران ابرقدرت است و آن‌ها گفتند ما خرمشهر را به تو می‌دهیم و از تو پشتیبانی می‌کنیم. صدام هم گفت سه ساعته خرمشهر و سه روزه خوزستان را می‌گیرم و هفت روزه جمهوری اسلامی را ساقط می‌کنم. او از نظر نظامی درست می‌گفت و تمام دنیا می‌گفتند ایران زمین خواهد خورد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۰ صبح ۳۱ شهریور ۱۳۵۹، ۱۹۲ فروند میگ عراقی به سمت ایران پرواز کردند و گفتند تا نیم ساعت دیگر کمر ایران شکست خواهد خورد و قرار بود بساط ناهارشان را در خرمشهر مهیا کنند و مصاحبه با خبرنگاران را در اهواز انجام دهند. صدام با تمام قوا و با ۴۵ یگان حمله کرد اما با مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شهید چمران‌ها، باکری‌ها و همت‌ها مواجه شد که در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادند و مکتب حضرت امام(ره) به دنیا صادر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز ایران صاحب پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی است و تاکنون ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده است تا زیر یوغ ابرقدرت‌ها نباشیم.

وی افزود: سخت‌ترین تحریم‌ها به کشور تحمیل شد اما ایران جزو پنج کشور برتر در تولید علم ژنتیک و ۱۰ کشور برتر در تولید داروهای خاص شد. همچنین رتبه ۱۵ علمی دنیا و خیلی از افتخارات دیگر را از آن خود کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha