• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403070403622
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس دادگستری استان عنوان کرد:

افتتاح دومین دادگاه صلح کشور در سفر اژه‌ای به سمنان/ سفر معاونان رئیس قوه به شهرستان‌ها

افتتاح دومین دادگاه صلح کشور در سفر اژه‌ای به سمنان/ سفر معاونان رئیس قوه به شهرستان‌ها

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان از برنامه‌ریزی برای افتتاح دومین دادگاه صلح کشور در جریا سفر رئیس قوه قضاییه به این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری شامگاه ۴ مهرماه با اشاره به سی‌وچهارمین سفر استانی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان سمنان که فردا ۵ مهرماه انجام می‌شود، اظهار کرد: در این سفر برنامه‌های متنوعی به منظور رفع مشکلات حقوقی و قضایی تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام اکبری در خصوص برنامه‌های رییس قوه قضاییه و هیئت همراه گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با کارکنان قوه قضاییه، همچنین ملاقات با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و شرکت در شورای اداری استان از جمله مهمترین برنامه‌های این سفر در راستای رشد و تعالی دستگاه قضا برای خدمات بهتر به شهروندان است.

به گفته وی معاونین و هیئت همراه رییس قوه قضاییه نیز با سفر به شهرستان‌های استان سمنان در جهت رفع مشکلات مردم رسیدگی‌های لازم را خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خصوص رسیدگی به مشکل کمبود آب استان سمنان گفت:معاون اول قوه قضاییه به رفع تنش آبی در گرمسار، آرادان و حل مشکلات این منطقه با استان‌های همجوار می‌پردازد.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به مشکلات سهامداران کارخانه سیمان بیارجمند گفت: به مشکلات این کارخانه که مدت زیادی است به بهره برداری رسیده، اما تولید ندارد نیز فردا با حضور معاونین دستگاه قضا رسیدگی خواهد شد.

وی از افتتاح دادگاه صلح در سمنان خبر داد و گفت:سمنان دومین مرکز استان در کشور است که دادگاه صلح در آن به منظور دعاونی موضوعات کم اهمیت‌تر حقوقی و کاهش تشریفات اداری به بهره برداری می‌رسد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان ملاقات مردمی مسئولان عالی دستگاه قضایی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات خود را فردااز ساعت ۷ صبح با مراجعه به دادگستری شهرستان سمنان واقع در میدان عدالت مطرح کنند.

به گزارش ایسنا_ محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه فردا در قالب سفرهای استانی به سمنان سفر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha