• یکشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403070100534
  • خبرنگار : 51000

پروژه مبلمان شهری سایت طرح نهضت ملی مسکن آرمانشهر زاهدان احداث می‌شود

پروژه مبلمان شهری سایت طرح نهضت ملی مسکن آرمانشهر زاهدان احداث می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان کلنگ عملیات ساخت پیاده راه سازی و مبلمان شهری سایت آرمانشهر زاهدان به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه در این مراسم گفت: برای اجرای این پروژه بطول ۲ کیلومتر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره کل در نظر گرفته شده است.

عطاء اله اکبری ادامه داد: با توجه به اینکه مبلمان شهری مجموعه اجزایی است که در کالبد با هدف رفع نیازهای رفاهی شهروندان و زیباسازی شهرها طراحی می‌شود و منظر و هویت شهری را تحت تاثیر قرار می‌دهد این اداره کل ساخت پیاده راه سازی و مبلمان سایت آرمانشهر به عنوان یکی از بزرگترین سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان با دربرگیری جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر را به طور ویژه در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: زیباسازی شهری و رسیدگی و توجه به سیما و منظر شهر نه تنها پاسخگوی نیازهای شهروندان است بلکه ضمن هویت‌بخشی به شهر، عاملی برای شادابی اجتماعی، حضور مردم در اجتماع و راهکاری برای افزایش امید به زندگی در بین ساکنین و میهمانان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا این اداره کل  در سالهای اخیر اقدامات عمرانی گسترده ای را در راستای بهبود زیست شهری در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر زاهدان مورد توجه قرار داده است که ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به همراه احداث کمربندی غربی شهر، میدان راه و شهرسازی و بهسازی بلوار پرستار از مهمترین آنها بشمار می رود.

اکبری تاکید کرد: کالبد زاهدان در شرایط بحرانی کنونی بعنوان یک موجود زنده نیازمند توجه ویژه بوده لذا این اداره کل در صدد است در کنار انبوه پروژه های عمرانی در حوزه راه و مسکن پارک جنگلی مناسبی را در محدوده جنوب و جنوب غرب زاهدان به مساحت بیش از ۲۰ هکتار احداث کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha