• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403062818313
  • خبرنگار : 50963

فرماندهی سپاه استان خبرداد

اجرای ۹۴۰برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

اجرای ۹۴۰برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر فرماندهی سپاه امام صادق استان بوشهر از اجرای ۹۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان های استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت نقش اصحاب رسانه در انعکاس رشادت و حماسه‌آفرینی رزمندگان به نسل‌های مختلف اجتماع در حال و آینده را مهم دانست و اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال در راه فتح قله‌ایم تعیین شده و در این راستا برنامه‌های متنوعی تدوین شده است.

وی دفاع مقدس ۸ ساله را دنیایی از حماسه، ایثار، خودگذشتگی، عزت، شرف و فداکاری امت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ۸ سال دفاع مقدس دوران تجلی وحدت اقشار مختلف مردم و نمایشگاه ایثار و از خودگذشتگی اقشار مختلف برای جهانیان بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری ۹۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: ۹۴۰ برنامه توسط پایگاه‌های، حوزه‌ها، نواحی مقاومت و اقشار بسیج استان بوشهر در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

رزمجو با تشریح برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس سپاه استان بوشهر تصریح کرد: همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی بخشی از توانمندی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر در کنار ساحل خلیج‌فارس به نمایش گذاشته می‌شود.

وی همایش بررسی ابعاد حقوقی دفاع مقدس در حوزه بین‌الملل را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن حضور حماسی بسیجیان در نماز جمعه، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در میدان رئیس علی دلواری ایجاد می‌شود و هر شب یکی از نیروهای مسلح استان بوشهر عهده‌دار برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به طراحی همایش دفاع مقدس الگوی حکمرانی صالح و کارآمد ادامه داد: جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان برتر در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

رزمجو از برگزاری همایش جوانان مومن فاتحان قله انقلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: در این هفته یادواره ۵۶ شهید جهاد با مدیریت جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی تجلیل از سربازان نمونه با توجه به نقش سربازان در ۸ سال دفاع مقدس، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، همایش سیاسی و بصیرتی، و آغاز ساخت ستاد ناحیه مقاومت عسلویه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر دانست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ثبت‌نام و سازماندهی نیروهای بسیجی در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: ۳۶۰ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر قالب نیروهای بسیجی در بیش از ۱۰۰ گردان امنیتی امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت‌المقدس و کوثر سازماندهی شده‌اند.

رزمجو مأموریت‌های این گردان‌ها را متفاوت دانست و بیان کرد: علاوه بر این شبکه اطلاعاتی بسیج در پایگاه‌های مقاومت شهر و روستا استان راه‌اندازی شده که اعضای این شبکه با کوچکترین اقدام در همه زمینه‌ها در کوتاه‌ترین زمان متوجه می‌شوند و اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات به رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت: اکنون بیش از ۲ هزار رزمنده معسر ۸ سال دفاع مقدس استان بوشهر که بالای شش ماه سابقه حضور در جبهه ۸ سال جنگ تحمیلی دارند ماهانه حقوق پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha