• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403062717845
  • خبرنگار : 50490

افزایش امکانات رفاهی دانشجویان در دستور کار دانشگاه نوشیروانی بابل

افزایش امکانات رفاهی دانشجویان در دستور کار دانشگاه نوشیروانی بابل

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از فعال کردن شوراهای صنفی و تعامل با آن‌ها در راستای خدمات رسانی بهتر به دانشجویان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: ایجاد محیطی با نشاط از طریق فراهم آوردن امکانات ورزشی و توسعه فضای ورزشی و فعال کردن کتابخانه در خوابگاه جهت اوقات فراغت و تلاش در جهت افزایش امکانات رفاهی برای دانشجویان از جمله برنامه‌های در راستای توسعه دانشگاه است.

بهرام عزیزالله گنجی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر افزایش امکانات رفاهی برای دانشجویان با اشاره به اینکه توسعه پایدار در گرو تغذیه سالم است، گفت: یکی از دغدغه‌های اداره تغذیه، تامین سلامت و ایمنی غذای دانشجویان به عنوان یک عنصر اساسی توسعه در دنیا فراصنعتی امروز محسوب می‌شود و در راستای رضایتمندی دانشجویان نیز یکی از اقدامات اساسی در حوزه سلف دانشجویی، بروزرسانی تجهیزات سلف سرویس و بالا بردن کیفیت و سلامت غذا بود.

وی خاطرنشان کرد: اداره رفاه دانشجویی، پل ارتباطی بین دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان وزارتخانه بوده و به روز کردن اطلاعات، پیگیری و تامین به موقع وام و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، صدور به موقع دفترچه اقساط وام‌های دریافتی در زمان فارغ‌التحصیلی و تسویه حساب برای دانشجویان می‌تواند در افزایش رضایتمندی نقش مهمی داشته باشد، لذا تعامل با صندوق در راستای ارایه خدمات بیشتر و مناسب تر از برنامه‌های حوزه دانشجویی ما است.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به اقدامات انجام شده در حوزه خوابگاه دانشجویی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه اقامت دانشجویان یک طبقه به خوابگاه ریحانه اضافه می‌شود که به مساحت ۸۵۰ مترمربع و با ظرفیت پذیرش ۸۰ دانشجو در دست ساخت است.

گنجی تصریح کرد: تعمیر اساسی بلوک یک خوابگاه شهید امینیان با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صورت گرفت و از دیگر اقدام مهم انجام شده در این خوابگاه تجهیز آن به سیستم سرمایشی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای تجهیز خوابگاه‌های ما بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شد، گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیز سلف سرویس دانشجویان هزینه کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خوابگاه‌های شما آمادگی پذیرش دانشجویان ورودی جدید را داراست، افزود: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی متقاضی پذیرش در این دانشگاه هستند، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همانند دیگر دانشگاه‌های معروف کشور، تنها آمادگی ارائه خوابگاه به دانشجویان روزانه با مسافت بالای ۸۰ کیلومتر و فاقد سنوات تحصیلی را دارد.

گنجی همچنین در پاسخ به ایسنا که آیا خوابگاه‌ها دارای پزشک معالج هستند و از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: بله تمامی خوابگاه‌ها توسط کارشناسان بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و پزشک معالج دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha