• سه‌شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062717680
  • خبرنگار : 50225

کارشناس فرمانداری اهواز عنوان کرد

تاکید بر لزوم حفظ اموال دولتی در مدارس خوزستان

تاکید بر لزوم حفظ اموال دولتی در مدارس خوزستان

ایسنا/خوزستان کارشناس امور اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: اموال دولتی در بسیاری از مدارس که از سوی اداره نوسازی به آموزش و پرورش تحویل داده شده‌اند، به دلیل مدیریت، هدر رفته است و این مساله باید بازنگری شود.

سیدجمیل موسوی در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی که امروز (۲۷ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به روند بازدید از مدارس اهواز و چالش‌های موجود اظهار کرد: هر چند اداره‌کل نوسازی مدارس خوزستان کارهای خوبی در اهواز انجام داده است اما مشاهده می‌شود که در یک مورد مثلا مدرسه‌ای با جمعیت یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز بازسازی شده و هنوز نیمکت ندارد و برق آن هم هنوز مشکل دارد بنابراین باید به سرعت این مساله حل شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از مشکلات اساسی، مساله مدیریت مدارس است. فرماندار از مدارس اهواز مختلف بازدید کرده است و دیدیم مدارسی که ۴۰ سال پیش ساخته شده‌اند با مدیریت خوب، شرایط بسیار خوبی دارند اما مدارسی داریم که سال گذشته توسط نوسازی مدارس نوسازی و تجهیز شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است اما همه کولرهای آن سوخته‌اند و هیچ دیواری بدون خط و خطوط و کنده‌کاری نمانده است و فضای سبز هم خراب شده است.

کارشناس امور اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: این وضعیت نشان می‌دهد در این مدارس مدیر اصلا نگاهی به نگهداری مدرسه نداشته است و حتی دفتر خودش هم شرایط مناسبی ندارد. 

موسوی تصریح کرد: اموال دولتی در بسیاری از مدارس که از سوی اداره نوسازی به آموزش و پرورش تحویل داده شده‌اند به دلیل مدیریت، هدر رفته است و این مساله باید بازنگری شود زیرا این مدیران با عجله یا از طریق غیرقانونی و بی‌ضابطه گمارده شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران ضعیف هستند باید این مشکل حل شود، گفت: می‌بینیم که در یک مدرسه بزرگ که پنج معاون دارد، هیچ کدام از معاونان کاری نکرده‌اند و نشسته‌اند در حالی که هر کدام وظایفی دارند و باید همه نکات لازم را به دانش‌آموزان آموزش دهند و فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha