• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403062616434
  • خبرنگار : 71408

تاکید فرهاد قائمیان بر تدابیر مهم برای یک رویداد سینمایی

تاکید فرهاد قائمیان بر تدابیر مهم برای یک رویداد سینمایی

فرهاد قائمیان گفت: جشن مهر سینمای ایران، در چارچوب تمرکززدایی از پایتخت و پاسداشت تلاشگران استان‌های مختلف کشور توانسته تاکنون موفق عمل کند اما لازم است تدابیر مهم و اساسی در هر چه بهتر برگزار شدن آن اندیشیده شود. 

به گزارش ایسنا، این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون می‌گوید: رویداد جشن مهر سینمای ایران که امسال شاهد برگزاری سومین دور آن هستیم، رویداد مهم و عرصه ارزشمندی برای قدردانی از تلاش بزرگان و فعالان عرصه سینماست. 

فرهاد قائمیان که در دومین دور برگزاری جشن مهر سینمای ایران از استان اردبیل برنده لوح تقدیر و تندیس بخش ملی شد، اظهار داشت: این رویداد در حالی توانسته به سومین دور برگزاری خود برسد که تا حدود زیادی توانسته زمینه‌ساز پاسداشت تلاش‌های ارزنده فعالان عرصه سینما در تمامی حوزه‌ها بویژه پیشکسوتان باشد. 

وی اظهار داشت: جشن مهر سینمای ایران باعث شده تا تلاش‌های صورت گرفته در استان‌ها و شهرستان‌های کشور هم دیده شود و انگیزه گرانقدری باشد برای کسانی که در حوزه‌های مختلف سینمایی در حال فعالیت هستند. 

قائمیان افزود: چنین رویدادی در چارچوب تمرکززدایی از پایتخت و پاسداشت تلاشگران استان‌های مختلف کشور توانسته تاکنون موفق عمل کند اما لازم است تدابیر مهم و اساسی در هر چه بهتر برگزار شدن آن اندیشیده شود. 

او معتقد است که این رویداد نیازمند حمایت همه جانبه دولت و نهادهای متولی امر سینماست تا بیشتر از پیش شاهد کشف استعدادهای نهان در مناطق مختلف کشور و شکوفایی هر چه بیشتر آنها باشیم. 

این پیشکسوت عرصه سینما می‌گوید: جشن مهر سینمای ایران با تعریفی جامع در تمامی حوزه‌ها میزبانی برای تمامی تولیدات شاخص نه فقط در عرصه ملی که در عرصه‌های محلی و استانی است و اگر چه هنوز تا رسیدن به جایگاه اصلی خود فاصله دارد اما به خوبی وارد عمل شده و موفقیت‌های شایانی به دست آورده است. 

قائمیان از جشن مهر سینمای ایران به عنوان جلوه‌ای از برقراری عدالت فرهنگی نام برد که به عنوان یکی از اهداف والای عرصه فرهنگ و هنر بویژه در سال‌های اخیر دنبال می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha