• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403062415064
  • خبرنگار : 50552

اخبار کوتاه انتظامی در استان قزوین

اخبار کوتاه انتظامی در استان قزوین

ایسنا/قزوین مأموران پلیس استان قزوین موفق به کشف بیش از ۸۳ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر قزوین و کشف ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل و ۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق در شهرستان تاکستان شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش و عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در یکی از واحدهای صنفی شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران انتظامی به همراه قاضی تعزیرات حکومتی و نماینده سازمان غذا و دارو به واحد صنفی موردنظر اعزام شده و در بازرسی از آن ۸۳ هزار و ۱۲۹ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تأئیدیه‌های بهداشتی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کالای قاچاق در توقیف پلیس تاکستان

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان تاکستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین_زنجان، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل به ارزش یک میلیارد ریال که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

وی گفت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی پاسگاه حسین‌آباد شهرستان تاکستان حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و در بازرسی از آن، تعداد ۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگون مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha