• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403062314298
  • خبرنگار : 50649

رئیس آتش‌نشانی خبر داد

جذب ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید به آتش‌نشانی شیراز

جذب ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید به آتش‌نشانی شیراز

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از جذب و استخدام ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید طی ماه‌های آینده به این سازمان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۲۳ شهریورماه در حاشیه بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سازمان آتش‌نشانی این کلان‌شهر به جذب و استخدام ۳۰۸ نیروی عملیاتی جدید نیز طی ماه‌های آینده اشاره و تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از آتش‌نشانان در سال گذشته با پیگیری‌های مختلف و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری توانستیم از سازمان اداری و استخدامی مجوز جذب این تعداد نیرو را دریافت کنیم.

وی از ایستگاه‌های جدید در حال ساخت خبر داد و افزود: با توجه به ضریب رشد جمعیت در سال‌های اخیر خوشبختانه این سازمان توانسته است در دوره اخیر ساخت ۴ ایستگاه جدید و همچنین نوسازی و بازسازی ۵ ایستگاه دیگر را در راستای ارتقای ایمنی شهر شیراز و کاهش زمان رسیدن به حوادث در برنامه و دستور کار خود قرار دهد.

 عیدی‌پور همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و ایمنی برای اقشار مختلف و آشنایی عموم شهروندان شیرازی با مسائل مربوط به پیشگیری از حوادث را از دیگر اقدامات سازنده آتش‌نشانی برشمرد و تشریح کرد: این سازمان در سال‌های اخیر توانسته است پویش‌های مختلف مانند چهارشنبه سوری اصیل، نجات طبیعت شیراز، زمستان را به شادی (ایمن) بگذرانیم و... را با همراهی و همدلی مردم شریف شیراز به مرحله اجرا برساند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در مورد خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید بیان کرد: در فاز اول رونمایی از تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی به ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در تیرماه ۱۴۰۳ انجام شد و تا پایان امسال نیز تعداد دیگری از ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله نردبان هیدرولیکی ۵۶ متری رونمایی و به ناوگان آتش نشانی شیراز اضافه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید، تحولات انجام شده را در زمینه تأمین تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی و توسعه زیرساخت‌های ایمنی شیراز مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این راستا تحولات چشمگیری در توسعه خدمات آتش‌نشانی اتفاق افتاده است که این اقدامات آرامش و اطمینان خاطر شهروندان شیراز را در زمان حوادث و بحران‌ها به همراه خواهد داشت.

سیدابراهیم حسینی، آمادگی شورا را در راستای حمایت از برنامه‌های مصوب سازمان آتش‌نشانی در قالب بودجه را از مهم‌ترین اقدامات اعلام کرد و گفت: شورای اسلامی شهر شیراز با در نظرگرفتن اولویت و اهمیت فعالیت‌ها از سازمان مردمی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی حمایت ویژه کرده است.

وی همچنین ضمن بازدید از تمامی واحدهای اداری سازمان، ستاد فرماندهی و ایستگاه ۱۹ آتش‌نشانی گفت: شما آتش‌نشانان در مسیر ایمنی شیراز به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه تلاش می‌کنید و این تلاش‌ها قابل تقدیر و ستایش است.

حسینی اضافه کرد: آتش‌نشان‌ها از جنس مردم هستند و این حس خوب و اعتماد مردم به آتش‌نشانان یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود و آتش‌نشانانی که با هر بار عملیات حافظ جان و مال مردم می‌شوند قطعا در درگاه ایزدمنان نیز این خدمات دیده خواهد شد و نتایج آن بسیار ارزشمند و ستودنی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha