• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062314178
  • خبرنگار : 50228

استقلال خوزستان برد مقابل شاگردان نکونام را در قزوین تکرار می‌کند؟

استقلال خوزستان برد مقابل شاگردان نکونام را در قزوین تکرار می‌کند؟

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل شمس آذر قرار می‌گیرد.

روز اول هفته چهارم لیگ برتر امروز (۲۳ شهریورماه) آغاز می شود که استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۸:۴۵ رو در روی شمس آذر قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا، استقلالی ها که پیش از فیفادی به یک برد بزرگ مقابل هم نام تهرانی خود دست پیدا کردند، اکنون به دنبال تکرار این برد در ورزشگاه سردار آزادگان هستند. البته سرمربی آبی‌های خوزستان عنوان کرده است «وقتی مقابل یک تیم مدعی مانند استقلال پیروز می‌شوید، یک مقدار سرخوشی و رضایت‌بخشی به تیم دست می‌دهد و از بازی با شمس آذر این انتظار را دارم که شخصیت تیم ما مشخص شود که آیا می‌توانیم ادامه بازی خوب خود را مقابل شمس آذر به‌ نمایش بگذاریم.»؛ این یعنی بوژوویچ می‌خواهد امروز عیار تیمش را بسنجد.

در آن سوی میدان نیز شمس آذری قرار دارد که باتوجه به تغییرات زیادی که در ترکیب خود نسبت به فصل گذشته داشته و رفت و آمدهای سعید دقیقی به این تیم، هنوز نتوانسته عملکرد چندان خوبی داشته باشد. البته بی شک این تیم که همیشه در ورزشگاه خانگی خود روزهای پرخاطره‌ای را برای هوادارانش ثبت کرده، امروز نیز به دنبال تکرار روزهای خوب فصل گذشته در سردار آزادگان است؛ دقیقی هم درباره بازی امروز و تیمش نیز عنوان کرده است «این قول را به مردم قزوین می‌دهم که بازی با کیفیت، پرصلابت و سرعتی را از خود به نمایش بگذاریم، هرچند که تیم ما به لحاظ مهره تخلیه شد. من آدم بلندپروازی هستم و همیشه راه موفقیت را دنبال می‌کنم و در فوتبال تا تیمم را به موفقیت نرسانم از پای نمی‌نشینم.»

باید دید امروز بوژوویچ می‌‍تواند به دومین برد متوالی دست پیدا کند یا شمس آذر در خانه اولین برد خود در فصل بیست و چهارم را جشن خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha