• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403062113284
  • خبرنگار : 71625

جزئیات اختتامیه فستیوال «جایزه آهنگسازی رضا کروریان» اعلام شد

جزئیات اختتامیه فستیوال «جایزه آهنگسازی رضا کروریان» اعلام شد

آیین اختتامیه ششمین دوره «جایزه آهنگسازی رضا کروریان»، با تقدیر از منتخبان روز جمعه ۲۳ شهریورماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، آیین اختتامیه ششمین فستیوال بین‌المللی «جایزه آهنگسازی رضا کروریان»، روز جمعه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۱ با معرفی و تقدیر از منتخبان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این مسابقه از سال ۱۳۹۵ به همت گروه موسیقی یارآوا هر سال برگزار می‌شود. در دوره‌ی ششم، شرکت‌کنندگان در سه بخش فیکسد مدیا، فیکسد مدیا و ساز و همچنین لایو الکترونیک و ساز به رقابت پرداختند. آهنگسازان در این دوره امکان بهره‌گیری از دو ساز عود (نوازنده یاسمین شاه‌حسینی) یا کنترباس (نوازنده ماتیاس باور) را در آثار خود داشتند.

داوران ششمین دوره از سری مسابقات رضا کروریان که با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه هنر تهران برگزار شد، عبارت بود از یوآخیم هاینتس (Joachim Heintz) (استاد آهنگسازی دانشگاه موسیقی تئاتر و رسانه‌ی هانوفر)، مجید تحریری (استاد دانشگاه هنر تهران)، الکه اسوبودا (Elke Swoboda) (آهنگساز و نوازنده و اسکار پابلو) دی لیشیا (Oscar Pablo Di Liscia) استاد دانشگاه کیلمسِ آرژانتین).

سخنرانی استاد شاهرخ خواجه نوری، مهدی جلالی، مجید تحریری، کارن کیهانی و ...، پخش چند ویدیوکلیپ از مراحل برگزاری مسابقه و اهدا لوح و تندیس به برگزیدگان از جمله بخش‌های اصلی این آیین است.

آثار منتخب این دوره اسفند امسال، در پنجمین فستیوال بین‌المللی موسیقی الکترونیک تهران اجرا و همانند دوره‌های پیشین، در قالب سی‌دی منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

جزئیات اختتامیه فستیوال «جایزه آهنگسازی رضا کروریان» اعلام شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha