• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062012770
  • خبرنگار : 50562

استاندار خوزستان:

مخاطب‌ شناسی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است

مخاطب‌ شناسی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان تاکید کرد: مخاطب‌ شناسی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است.

علی اکبر حسینی‌محراب در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر این‌که اولین وظیفه در هفته دفاع مقدس تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و رزمندگان است، گفت: در عالم به مظلومیت شهدای غریب در اسارت نداریم.

به گزارش ایسنا، او با عنوان این‌که آموزه‌های دفاع مقدس را هنرمندان با ذوق هنری به نوجوانان و جوانان منتقل کنند، افزود: اگر مخاطب‌های خود را در هفته دفاع مقدس شناسایی کنیم میتوانیم در میدان عمل موفق‌تر شویم. 

وی با بیان این‌که خانواده‌های‌ شهدا ثمره خون شهیدان خود را در همه دنیا می‌بینند، گفت: قدرت‌های دنیا در مقابل خون شهدای ما شکست خوردند. 

او با بیان این‌که پیروزی حزب الله به معنای واقعی مشخص است، گفت: این به این معنی است که خون شهدای ما به بار نشست.

استاندار خوزستان بیان کرد: فرزندان و خانواده‌های شهدا خوشحال باشند که با درایت صحیح امام خمینی (ره)‌و مقام معظم رهبری قله‌ها نشانه و فتح شدند زیرا از نظر معنوی و مذهبی و عمق استراتژیک انقلاب اسلامی ایران از تمام انقلاب‌های دنیا برتر بزرگ‌تر و عظیم‌تر است.

حسینی محراب با تاکید بر این‌که با به کارگیری روش‌های نو باید کاری کنیم نوجوانان و جوانان قلم را از دست پیشکسوتان بگیرند و راه را ادامه دهند، گفت: تحقق این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد. اگر فرهنگ‌سازی به صورتی صحیح و فاخر در صحنه و میدان عمل شکل بگیرد میتوانیم بگوییم به وظیفه اصلی خود برای انقلاب عمل کرده‌ایم.

او با تاکید بر این‌که نوجوانان و جوانان با استفاده از تجربه رزمندگان وارد میدان شوند، افزود: و کارزار تشکیلاتی که انقلاب اسلامی میخواهد را در بسیج دانش آموزی، در بسیج دانشجویی، در حوزه علمیه و در مساجد شکل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha