• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403062012283
  • منبع : بازار

پنجره دوجداره کرج

پنجره دوجداره کرج

ما در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات کاملی درباره پنجره دوجداره کرج در اختیار شما بگذاریم .

به گزارش ایسنا به نقل از گروه صنعتی زارع، یکی ار بهترین تولید کنندگان پنجره های دوجداره در کرج گروه صنعتی زارع می باشد که در طی سال های متوالی توانسته است بهترین کیفیت را به مشتریان این عرصه ارائه دهد .

اگر در فکر تعویض و یا نصب پنجره برای منزل و ساختمان خود هستید می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۹۱۹۲۶۶۹۳۸۶ و ۰۲۶۴۴۳۳۲۸۱۷ در تماس باشید و یا اینکه به صورت حضوری به آدرس کردان ، بلوار شهدا ، جنب دبیرستان دخترانه مراجعه نمائید .

پنجره دوجداره کرج

پنجره دوجداره کرج ، یکی از نوآوری ‌های مدرن در صنعت ساختمان‌ سازی است که تغییرات محسوسی در بهره‌ وری انرژی و کیفیت زندگی در خانه ها ایجاد کرده است . این نوع پنجره از دو لایه شیشه تشکیل شده که بین آن‌ ها یک فضای هوای عایق وجود دارد . این طراحی خاص ، نه تنها باعث جلوگیری از نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان می ‌شود ، بلکه در کاهش مصرف انرژی نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند و از خروج هوای گرم جلوگیری می نماید .

اجزای اصلی پنجره دوجداره :

شیشه : شیشه‌ های استفاده ‌شده در پنجره‌ های دوجداره می ‌توانند از جنس شیشه معمولی یا شیشه‌ های ویژه ( مانند شیشه‌ های کم ‌تابش ) باشند . این شیشه‌ ها به دلیل داشتن مقادیر مختلفی از ناکسیداسیون ، مقاوم ‌تر و عایق ‌تر نسبت به سایر شیشه ها هستند .

فریم : فریم پنجره دوجداره معمولاً از مواد مختلفی همچون PVC ، آلومینیوم یا چوب ساخته می‌ شود . این فریم نه تنها استحکام پنجره را تأمین می ‌کند ، بلکه به عایق‌ بندی حرارتی و صوتی نیز کمک می‌ کند . شما می توانید در هنگام ثبت سفارش فریم مورد نظر خود را سفارش دهید . همچنین با مراجعه به بخش گالری تصاویر فریم ها را مشاهده کرده و سپس اقذام به خرید نمائید .

گاز عایق : فضای بین دو لایه شیشه معمولاً با هوا یا گاز های عایق مانند آرگون پر می‌ شود . این گاز ها خاصیت عایق حرارتی بیشتری نسبت به هوا دارند و به کاهش انتقال دما کمک می ‌کنند .

لاستیک‌ های آب ‌بندی : لاستیک ‌های موجود در اطراف لایه‌ های شیشه و فریم ، به جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل کمک می‌ کنند . این لاستیک‌ ها نقش کلیدی در حفظ عایق ‌بندی پنجره دارند .

گیره ‌ها و اتصالات : این بخش‌ ها به اتصال محکم اجزای پنجره کمک می ‌کنند . طراحی مناسب این اتصالات از ایجاد حرکات غیرمجاز و خرابی جلوگیری می ‌کند .

قیمت پنجره دوجداره کرج

قیمت پنجره‌ های دوجداره به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌ تواند تأثیر زیادی بر هزینه نهایی داشته باشد . در ادامه مطلب به برخی از این عوامل اشاره می ‌شود تا شما اطلاعات دقیقی در این باره داشته باشید .

از عوامل مؤثر بر قیمت پنجره دوجداره کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود :

پنجره دوجداره کرج

  • جنس فریم : فریم های پنجره های دوجداره معمولا در 3 مدل تولید و عرضه می شوند .
  • UPVC: معمولاً یکی از ارزان‌ ترین گزینه‌ ها برای تولید پنجره های دوجداره است .
  • آلومینیوم : هزینه‌ بیشتری دارد ، اما مقاوم ‌تر و سبک ‌تر در مقایسه با دیگر فریم ها می ‌باشد .
  • چوب : گزینه‌ ای با قیمت بالا تر ، اما با جذابیت بیشتری در ظاهر ساختمان است .
  • نوع شیشه : شیشه ‌های کم ‌تابش ، دوجداره یا سه‌ جداره و شیشه‌ های لمینت قیمت‌ های متفاوتی دارند که شما طبق سلیقه خود می توانید نوع شیشه را انتخاب نمائید .
  • ابعاد پنجره : اندازه بزرگ ‌تر معمولاً باعث افزایش هزینه می ‌شود که شما می توانید برای اندازه گیری دقیق با کارشناسان ما در این بخش در ارتباط باشید .
  • نوع نصب : هزینه نصب حرفه ‌ای و میزان کار لازم برای نصب پنجره نیز بر قیمت تأثیر می ‌گذارد .
  • ویژگی‌ های اضافی : پنجره‌ های دارای قابلیت ‌های ویژه مانند کاهنده صدا یا عایق حرارتی بهتر معمولاً قیمت بالاتری دارند .

برای اطلاع دقیق از قیمت پنجره دوجداره کرج می توانید با متخصصان مجموعه زارع در این باره ارتباط گرفته و از قیمت روز اطلاع کافی را داشته باشید .

گروه صنعتی زارع

با کارشناسان گروه صنعتی زارع با شماره های ۰۹۱۹۲۶۶۹۳۸۶ و ۰۲۶۴۴۳۳۲۸۱۷ در تماس باشید.

آدرس کردان ، بلوار شهدا ، جنب دبیرستان دخترانه

پنجره وین تک در کرج

پنجره وین ‌تک کرج (Wintech) یکی از انواع پنجره ‌های دو جداره است که به خاطر ویژگی ‌های خاص خود در ساختمان ‌ها و پروژه ‌های مختلف استفاده می ‌شود . در ادامه به توضیح کامل ساختار ، مزایا و کاربرد های این نوع پنجره پرداخته می ‌شود .

1. ساختار پنجره وین ‌تک :الف) اجزای اصلی

شیشه دوجداره :

شامل دو لایه شیشه با فاصله مشخص که می ‌تواند با گاز هایی نظیر آرگون یا کریپتون پر شود ، این گازها عایق حرارتی بهتری را فراهم می ‌کنند و باعث کاهش انتقال حرارت می ‌شوند .

فاصله‌گذار :

نوار آلومینیومی یا پلاستیکی که بین دو لایه شیشه قرار می‌ گیرد و فاصله آن‌ ها را حفظ می ‌کند ، این نوار معمولاً عایق رطوبت و گرما است .

پروفیل‌ های وین ‌تک :

پروفیل ‌ها عموماً از PVC یا آلومینیوم ساخته می‌ شوند و بیشترین تاثیر را بر روی عایق ‌بندی حرارتی و صوتی پنجره دارند ، این پروفیل‌ ها به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که استحکام و عمر طولانی داشته باشند .

نوارهای درزگیر :

برای جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت ، اطراف پنجره از نوارهای درزگیر استفاده می‌ شود .

قفل و لولا :

برای ایمنی و کاربری ، پنجره‌ های وین ‌تک معمولاً با قفل‌ ها و لولاهای محکمی تجهیز می ‌شوند .

پنجره دوجداره کرج

گروه صنعتی زارع

با کارشناسان گروه صنعتی زارع با شماره های ۰۹۱۹۲۶۶۹۳۸۶ و ۰۲۶۴۴۳۳۲۸۱۷ در تماس باشید.

آدرس کردان ، بلوار شهدا ، جنب دبیرستان دخترانه

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha