• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403061810616
  • خبرنگار : 71489

معصومی: انتقاد از دولت نوپا سنگ اندازی است

معصومی: انتقاد از دولت نوپا سنگ اندازی است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به دولت فرصت دهیم و انتقاد کردن از دولت جدید به این زودی، نوعی سنگ‌اندازی و کارشکنی محسوب می‌شود.

سید کریم معصومی، نماینده فومن و شفت و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برخی حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت چهاردهم با وجود گذشته کمتر از یک ماه از آغاز به کار کابینه دولت گفت: واقعیت این است اینکه بخواهیم همه تقصیرها را به گردن دولتی که تازه شکل گرفته و کابینه‌ آن تازه روی کار آمدند و وزرا هنوز معاونان خود را به درستی تعیین نکردند، بیندازیم، نوعی کارشکنی است.

وی با اشاره به طرح مسائلی درباره عملکرد دولت در زمینه تامین امکانات رفاهی در شهرهای گردشگری اظهار کرد: طی روزهای اخیر با توجه به حجم مسافرانی که به ویژه در شمال کشور وجود داشت مشکلاتی در پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها داشتیم و شاهد صف‌های طویل کلافه کننده بودیم و نارضایتی‌هایی در میان مسافران وجود داشت اما نمی‌شود الان این مسائل را به دوش دولتی بگذاریم که تازه آغاز به کار کرده‌ است. با توجه به تعطیلاتی که وجود داشت باید بسترهای لازم برای میزبانی شهرها از مسافران در ایام اوج مسافرت‌ها فراهم می‌شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلاتی که امروز وجود دارد، به دلیل عدم توجه به موضوع تأمین امکانات و زیرساخت‌ها درگذشته است، تصریح کرد: باید به دولت فرصت دهیم و انتقاد کردن از دولت جدید به این زودی، نوعی سنگ‌اندازی و کارشکنی محسوب می‌شود.

معصومی همچنین با تاکید بر ضرورت پرهیز دولت از وارد شدن به حاشیه سازی‌ها، عنوان کرد: به نظرم با توجه به این که دولت چهاردهم با عنوان دولت «وفاق ملی» نامگذاری شده است، دولتمردان نباید وارد حاشیه شوند بلکه باید کار خود را انجام دهند. حتماً دولت برای امور مختلف برنامه‌ریزی‌هایی دارد و حتماً نیز موانع پیش روی فعالیت دولت با تعامل میان دولت و مجلس برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha