• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403061810390
  • خبرنگار : 71505

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر:

وظیفه مدیریت شهری است که از کارنامه خود دفاع کند

وظیفه مدیریت شهری است که از کارنامه خود دفاع کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه وظیفه مدیریت شهری است که از کارنامه خود دفاع کند، گفت: شهرداری گزارش اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برساند.

به گزارش ایسنا، محمد آخوندی در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری گفت: ۳۳۰ روز از عمر مدیریت شهری این دوره باقی مانده و اقدامات صورت گرفته باید به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسد.

وی افزود: در این دوره مدیریتی دروغ‌ها و تهدیدهایی از سوی کسانی که در انجام وظایف خود ناتوان بودند مطرح شد. این موارد در تمام بخش ها قابل مقایسه با دوره گذشته است؛ به طوری که بیشترین تخریب‌ها را نسبت به دوره ششم مطرح کردند. کسانی که باید به این موضوعات بپردازند و با این دروغ‌ها برخورد کنند، به خوبی به وظایف خود عمل نکرده‌اند و باید از آنها بخواهیم به وظیفه خود عمل کنند.

آخوندی ادامه داد: همان افرادی که دروغ می گفتند از روز اول عملکرد این دوره را تخریب کردند. ما هم با بی سلیقگی به این تخریب‌ها دامن زدیم. تذکر جدی ما به شهرداری تهران این است که گزارش اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برساند. هرچند مردم اقدامات را در شهر می‌بینند و فکر می‌کنم هرچه بگوییم کار نشده، بر مردم تأثیری ندارد؛ اما نافی عملکرد شهرداری در اطلاع رسانی نخواهد بود.

وی تأکید کرد: در برخی موارد می‌گویند در فضایی درخت قطع شده؛ در حالیکه چنین نبوده و در رسانه‌ها در مورد چنین موضوعی دروغ پردازی می‌شود؛ اما در مورد هزاران هکتار جنگلکاری اطلاع رسانی نمی‌شود و این عادی نیست. هزار اتوبوس در این دوره به شهر اضافه شده البته که مردم در خطوط این اتوبوس‌ها را می بینند. وقتی باز هم دروغ پراکنی می شود وظیفه ماست که از کارنامه خود دفاع کنیم.

آخوندی افزود: تعداد ایستگاه‌های مترو راه اندازی شده نیز قابل مقایسه با دوره گذشته است. در مورد انضباط مالی نیز گزارشات ارزشمندی وجود دارد که می‌توان اطلاع رسانی کرد. شهرداری در حوزه خدمات اجتماعی نیز که وظیفه او نبوده، به کمک دولت رفته و در این زمینه به غلط و با ناجوانمردی مورد سوال قرار گرفته است. اگر شهرداری نمی خواهد به این وظیفه عمل کند، به ما بگوید که از کارنامه خود دفاع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha