• دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403062616903
  • خبرنگار : 71368

معاون شهردار تهران خبر داد

خرید ۶۰ دستگاه پل مکانیزه برای تهران در سال آینده

خرید ۶۰ دستگاه پل مکانیزه برای تهران در سال آینده

معاون فنی و عمران شهرداری تهران از خرید ۶۰ دستگاه پل مکانیزه در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین در حاشیه تور بازدید اصحاب رسانه از پل‌های عابر مکانیزه سطح شهر تهران با تأکید بر اینکه بنا به اهمیت پل‌های عابر مکانیزه از ابتدای سال جاری  رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفت، گفت: در این مدت عملیات نوسازی ۶۵ یونیت و  اورهال سایر یونیت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۱۲ پل که شامل ۴۴۹ یونیت می‌شود، بالغ بر ۸۰ درصد در وضعیت فعلی روشن هستند، اظهار کرد: البته ممکن است در برخی مواقع پل‌ها به دلیل خرابی‌های جزئی خاموش شود و یا در مواقعی پل‌ها به دلیل ایمنی توسط پیمانکار خاموش و بعد مجددا روشن شود.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه به سمت احداث پل با رمپ فلزی می رویم، گفت: فعلا ۱۴ پل شناسایی شدند که امکان تبدیل به رمپ استاندارد را دارند.

وی با تأکید بر اینکه نگهداشت آسانسورهای شهری نیز مورد توجه قرار گرفته است، افزود: نگهداشت آسانسورهای قدیمی و خرید آسانسورهای جدید در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

حق بین با بیان اینکه این پل‌ها مکانیسم برقی مکانیکی دارند و مدام در حال سرویس دهی هستند و ممکن است در لحظه مشکلی داشته باشند، گفت: پل‌های مکانیزه از برندهای مختلف در سال های پیش خریداری شده که مشکل ساز شده است؛ بطوری که برای اینکه بتوانیم قطعات را بازسازی کنیم قرارداد خرید قطعات را منعقد کردیم. البته بعضی از تعمیرات نیاز به اقدامات اساسی و تعطیلی دو هفته‌ای یونیت‌ها دارند.

وی با اشاره به تأمین اعتبارات در این زمینه گفت: اعتبار امسال مربوط به نگهداشت تمام پل‌ها و خرید ۶۵ دستگاه مکانیزه است و قرارداد خرید ۶۰ دستگاه دیگر نیز در دستور کار ما برای سال آینده قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha