• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403061709997
  • خبرنگار : 71442

آغاز یک برنامه جدید با حضور علی صادقی و یوسف تیموری

آغاز یک برنامه جدید با حضور علی صادقی و یوسف تیموری

قائم مقام شبکه سه سیما از تولید و آغاز پخش برنامه‌های «چهارپایه» و «داستان شد» به مناسبت ماه مبارک ربیع‌الاول در این شبکه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مهدی بلوکات ـ قائم مقام شبکه سه سیما ـ با اشاره به برنامه‌های جدید این شبکه به مناسبت ایام ربیع‌الاول گفت: برنامه‌های «عمارت»، «چهارپایه» و «داستان شد» که هر سه در حوزه سرگرمی هستند، از نیمه دوم شهریور ماه روی آنتن خواهند رفت.

وی ادامه داد: «عمارت» برنامه‌ای با موضوع تردستی است که با حضور پژمان بازغی، ملیکا زارعی، لیلا اوتادی و وحید شمسایی و با اجرای سعید فتحی روشن برگزار خواهد شد.

به گفته‌ قائم مقام شبکه سه سیما «چهارپایه» هم برنامه‌ای طنز است که با حضور علی صادقی، یوسف تیموری، کاظم نوربخش و قدرت‌اله ایزدی (رشید) تولید و پخش می‌شود.

بلوکات همچنین از طی شدن مراحل تولید «داستان شد» که برنامه‌ای سرگرم‌کننده با محوریت کتاب است، خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود این برنامه تا سالروز میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) در ۱۷ ربیع الاول، روانه آنتن شود.

وی عنوان کرد: جهت تولید این برنامه‌ها در راستای افزودن نشاط اجتماعی تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است، امیدواریم که این برنامه‌ها بتوانند باعث شادی مخاطبان گرامی شوند.

قائم مقام شبکه سه سیما بیان کرد که برنامه‌های «سمت خدا» و «طبیب» هم در ماه ربیع الاول، ان شاء الله با فضایی جدید روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۰۰:۰۲

سلام ممنون هستیم ازاینکه خبرخوب راجب برنامه تی وی گفتیدکه می خواهنداجرا کنندواگراقای رامبیدجوان هم وهنرمندان دیگراجرا داشته باشندخیلی ممنون می شویم چون داخل خندوانه مسابقه قشنگ وصحبتهای نمکی وخنده داربودکلا جوانهارا ودیگران را به سمت تی وی جلب میکرد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۹ ۱۱:۱۶

چهارپایه ترکیب بازیگراش خیلی فوق‌العاده‌س امیدوارم نویسنده خوبی داشته باشه