• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403061307549
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس جهاددانشگاهی کرمانشاه:

آماده ارائه خدمات در عراق هستیم

آماده ارائه خدمات در عراق هستیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در دیدار با سرکنسول عراق در کرمانشاه خواستار تقویت و گسترش همکاریهای مشترک شد.

مسلم حدیدی در این دیدار ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: آماده گسترش همکاری در زمینه‌های فناوری، آموزشی و درمانی با کشور همسایه خود عراق هستیم.

وی با اشاره به روابط دیرینه فرهنگی و مذهبی دو کشور تصریح کرد: خوشبختانه دو ملت ایران و عراق از دیرباز با توجه به اشتراکات فرهنگی و مذهبی خود دوست و در کنار هم بوده‌اند و امروز سطح روابط دو کشور عالی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: پس از دیدار و بازدید شما(سرکنسول عراق در کرمانشاه) از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان و مذاکرات دوجانبه، مکاتباتی با دفتر مرکزی جهاددانشگاهی صورت گرفت و ما بعنوان نماینده جهاددانشگاهی در غرب کشور امکان و مجوز پیگیری مراودات و ارائه خدمات و محصولات جهاددانشگاهی را به عراق دریافت کردیم. 

حدیدی با اشاره به مرز مشترک و طولانی استان کرمانشاه با کشور عراق افزود: در حال آماده سازی مقدمات انجام فعالیت‌های جهاددانشگاهی در کشور عراق هستیم. 

وی اظهار امیدواری کرد، بزودی بصورت رسمی گام‌های موثری جهت توسعه تعاملات دو جانبه برداریم. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، جعفر ستار الخزاعلی سرکنسول عراق در کرمانشاه نیز با تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در سازمان جهاددانشگاهی گفت: در تلاشیم تا فعالیت های بسیار خوبی که در زمینه‌های علمی، فنی مهندسی، آموزشی و فناوری در سازمان جهاددانشگاهی صورت گرفته را در عراق نیز رقم بزنیم. 

وی ادامه داد: نیازمند استفاده از تجربیات شما در ایجاد ساختارهای فناورانه هستیم. 

الخزاعلی با بیان اینکه خواستار توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه با شما هستیم، گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه از جمله استانهای مستعد و پرظرفیت است که این مهم می‌تواند زمینه‌ساز توسعه همکاری‌ها باشد. 

سرکنسول گر عراق در کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با امضا تفاهم نامه رسمی و شروع فعالیت های جهاددانشگاهی در عراق شاهد تحولات خوبی در بخش‌های مختلف باشیم. 

وی تصریح کرد: امیدواریم بزودی با آغاز فعالیت‌های دوجانبه و برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های جهاددانشگاهی بتوانیم بخش‌های توسعه یافته این نهاد علمی فاخر را به مخاطبین در عراق نشان دهیم. 

 چندی پیش سرکنسول عراق در کرمانشاه به همراه تیمی از برج بزرگ فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و ساختارهای فناورانه این سازمان بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha