• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403061106830
  • خبرنگار : 50474

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۳ کفپوش روباز ورزشی و ۴ زمین چمن در مدارس بم افتتاح شد

۳ کفپوش روباز ورزشی و ۴ زمین چمن در مدارس بم افتتاح شد

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ شهریورماه سه کفپوش روباز ورزشی در مدارس دخترانه هدی، محمدرضا مساحی و شاهد فروهمند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرستان بم و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، نرماشیر، گنبکی و فهرج در مجلس افتتاح شد.

رضا رضایی در آیین افتتاح این پروژه‌های ورزشی گفت: عملیات تکمیل هفت استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های انار، زرند، کوهبنان، قلعه گنج، عنبرآباد، ریگان و نرماشیر بعد از ۱۱ سال وقفه آغاز شده و پنج استخر از این تعداد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در طرح شهید سلیمانی اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای را در استان پی داشته است.

رضایی از بهره‌برداری ۵۰۲ مدرسه در سه سال اخیر خبر داد و افزود: عملیات ساخت ۱۱۸ مدرسه نیز آغاز شده و در حال تکمیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۲۶۰۰ روحانی در مدارس استان تصریح کرد: توجه به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی رویکرد اصلی ما در آموزش و پرورش استان است.

۳ کفپوش روباز ورزشی و ۴ زمین چمن در مدارس بم افتتاح شد

به گزارش ایسنا، همچنین امروز چهار زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان بم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هنرستان شهید بهشتی و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم شاهد افتتاح شد.

محسن منوچهری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم افتتاح این پروژه‌های ورزشی گفت: در سه سال اخیر ۸۶ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: در مجموع در سه سال اخیر نیم متر به سرانه فضای ورزشی مدارس استان افزوده شده که اقدامی بی نظیر در آموزش و پرورش استان کرمان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان وجود زیرساخت‌های ورزشی در مدارس را لازمه توسعه و تقویت ورزش قهرمانی دانست و افزود: ایجاد زیرساخت‌ها در مدارس استان رویکرد اصلی ما در دولت سیزدهم بود.

وی با بیان اینکه شهرستان بم در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان و کشور پیشتاز است، از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۳ زمین چمن مصنوعی در مدارس این شهرستان در سه سال اخیر خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha