• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403061106467
  • خبرنگار : 71062

اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در شهرستان سردشت برگزار می‌شود

اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر در شهرستان سردشت برگزار می‌شود

اردوی جهادی پزشکی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۲۰ تن از پزشکان نخبه جهت خدمت‌رسانی به خاندان معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم از روز ۱۲ الی ۱۶ شهریورماه در استان آذربایجان غربی شهرستان سردشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم این اداره کل استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران و محرومیت‌زدایی از جامعه است، گفت: محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی یک کار بسیار ارزشمند و در نوع خود بی‌نظیر است و تبلور روحیه ایثار و فداکاری که مهمترین رکن و اساس ایران اسلامی است، در اقدامات جهادگرانه به بهترین شکل ظهور و بروز پیدا می‌کند.
نریمانی اقدامات جهادی را به مثابه محقق کردن آرمان‌های شهیدان در عرصه ایثارگری دانست و اظهارداشت: گروه‌های جهادی تشکل‌های شاهد ایثارگر حقیقتاً کمک‌های بزرگی را به محرومان و آسیب دیدگان ارائه و در رفع محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده‌اند.
مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی خاطرنشان‌کرد: هیچ خدمتی بالاتر و با ارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا بدون هیچ گونه چشم‌داشتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، علاوه بر اینکه پا در رکاب ولایت و مهیا برای خدمت به نظام هستند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.
نریمانی با بیان اینکه در این اردوی جهادی تعداد ۲۰ پزشک به جانبازان شیمیایی که جزو اولویت‌های ما هستند خدمت ارائه می‌کنند، عنوان کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ویزیت خواهند شد.
مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی اظهار داشت: در این اردو متخصصان ریه، ارتوپد، جراح زنان، مامایی، فیزیوتراپ داخلی عفونی، فوق تخصص اورولوژی جراح قلب، توانبخشی قلب، داخلی، پوست، چشم طب مکمل طب فیزیک فوق تخصص و جراح مغز و اعصاب و تراپیست خدمات پزشکی و پیراپزشکی به افراد نیازمند و مقیم در سردشت ارائه می‌کنند.
نریمانی گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و مردم در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های سال جاری است. کلیه گروه‌های جهادی متقاضی همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای ثبت نام و اعلام آمادگی همکاری به ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha