• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403060703948
  • خبرنگار : 71460

هری کین: پیوستن به بایرن بهترین تصمیم فوتبالم بود

هری کین: پیوستن به بایرن بهترین تصمیم فوتبالم بود

دارنده کفش طلای فوتبال اروپا در فصل قبل، پیوستنش به بایرن مونیخ را بهترین تصمیم دوران فوتبال خود توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، هری کین در اولین فصلش در بوندسلیگا ۳۶ گل به ثمر رساند. هیچ مهاجم دیگری در اروپا در فصل قبل به اندازه او در گل زدن موفق نبود. به این ترتیب هری کین کفش طلای اروپا را در فصل قبل به دست آورد.

به گزارش کیکر، هری کین "کفش طلا" را به دست آورد و پیوستنش به بایرن مونیخ را بهترین تصمیم دوران فوتبالش دانست.  

کین ۳۱ ساله در مراسم دریافت کفش طلا گفت: این یک جایزه ویژه برای من است و احساس خیلی خوبی دارم.  فقط می‌توانم از همه کسانی که فصل قبل به من کمک کردند تشکر کنم. از تمام بازیکنان بایرن مونیخ نیز تشکر می‌کنم. بدون خانواده‌ام نمی‌توانستم اینجا باشم. آنها همیشه از من حمایت کرده‌اند.

او درباره حضور در این تیم آلمانی گفت: حضور در بایرن بهترین تصمیم زندگی من است. من از هر لحظه اینجا لذت می‌برم.

یورگ یاکوب سردبیر مجله تخصصی کیکر این کفش را به هری کین اهدا کرد. کین که تا سال ۲۰۲۷ با مونیخ قرارداد دارد، گفت: امیدوارم سال‌های خوب بیشتری با گل‌های زیادی در پیش داشته باشم.

کین ۳۱ ساله پس از گرد مولر (۱۹۷۰، ۱۹۷۲) و روبرت لواندوفسکی (۲۰۲۱، ۲۰۲۲) سومین بازیکن بایرن است که موفق به دریافت کفش طلا می‌شود. 

لیونل مسی بیشترین جوایز را به عنوان بهترین گلزن اروپا کسب کرده است. این بازیکن آرژانتینی که از سال ۲۰۲۳ در اینترمیامی حضور دارد، در مجموع ۶ بار برنده کفش طلا شده است. او همچنین تنها بازیکنی است که سه بار متوالی این عنوان را کسب کرده است (۲۰۱۷-۲۰۱۶، ۲۰۱۸-۲۰۱۷، ۲۰۱۹-۲۰۱۸).

کریستیانو رونالدو نیز در طول دوران حرفه‌ای خود چهار بار برنده کفش طلا شده است. علاوه بر این دو، تنها تیری آنری و روبرت لواندوفسکی توانستند دو بار متوالی این جایزه را کسب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha