• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403060703934
  • خبرنگار : 71999

بازی‌های تلگرامی چگونه دنیای ارز دیجیتال را تغییر می‌دهند؟

بازی‌های تلگرامی چگونه دنیای ارز دیجیتال را تغییر می‌دهند؟

کارشناس ارز دیجیتال گفت: ازجمله تاثیرات مثبت بازی‌های تلگرامی آشنا شدن مردم، جامعه و مخاطبین با مفهوم ارز دیجیتال و تکنولوژی کریپتوکارنسی بوده است.

به گزارش ایسنا، یک کارشناس ارز دیجیتال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی‌های تلگرامی تأثیرات مثبت و منفی مختلفی بر روی ارزهای دیجیتال دارند، به عنوان مثال بازی داگز که چند روز گذشته برداشت آن آزاد شد و اشخاص توانستند با انجام تمام مراحل بازی مبلغی حدود ۱۰۰ دلار توکن برداشت کنند.

وی افزود: از جمله تأثیرات مثبت بازی‌های تلگرامی آشنا شدن مردم، جامعه و مخاطبین با مفهوم ارز دیجیتال و تکنولوژی کریپتو کارنسی بوده است، که این آشنایی علاوه‌بر ورود مردم به این فضا باعث افزایش دانش و آگاهی آنان در این حوزه خواهد شد.

این کارشناس ارز دیجیتال عنوان کرد: فضای رمز ارزها و بازی‌های دنیای مجازی رو به توسعه است و چه بسا دولت‌ها و شرکت‌های خصوصی در ایران و خارج از کشور، به سمت آن خواهند رفت که این روند به طور طبیعی خوب است، چراکه باعث یک آشنایی کلی نسبت به این موضوع ایجاد می‌َشود.

وی ادامه داد: پروژه‌ای به نام آیک این پایر که احتمالاً به ایلان ماسک مرتبط است، می‌تواند نمونه‌ای از این توسعه باشد؛ این فضاها به طور طبیعی باعث آشنایی بیشتر مردم و آگاهی آنان می‌شود و احتمال کلاهبرداری نیز با توجه به افزایش آگاهی کمتر خواهد شد.

وی در خصوص تأثیرات منفی بازی‌های تلگرامی بیان کرد: هر کدام از این بازی‌ها نیازمند وقت بسیاری هستند که این باعث گرفتن یک بازه زمانی در طول روز خواهد شد و ممکن است بازدهی که شخص در ذهن خود دارد را نداشته باشند، امکان دارد افراد حدود سه تا چهار ماه زمان برای این بازی‌ها بگذارند ولی در آخر مبلغی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار دریافت کنند که از نظر عددی خیلی معقول و منطقی نیست.

کارشناس ارز دیجیتال عنوان کرد: باید روی موضوع افزایش آگاهی که یک پروژه تنها بحث معرفی آن مطرح است کار شود؛ در صورت تمایل به سرمایه‌گذاری باید روی پروژه‌های معتبر و قوی مانند خرید سهام سرمایه‌گذاری کنند، که درواقع با خرید یک توکن قوی و نگهداری آن تا زمان گران شدن ارزش بیشتری نسبت به یک بازی که در انتها تنها یک درآمد ریالی دارد.

این کارشناس در پایان گفت: دستگیری پاول دوروف روی بازی‌ها تأثیر بخصوصی ندارد اما امکان تأثیر بر روی قیمت بازی‌ها خواهد داشت که این تأثیر طولانی مدت نخواهد بود، چرا که با آزادی پاول دوروف این مشکل حل شده و در صورت آزاد نشدن، تلگرام مدیرعامل جدیدی را به طور موقت خواهد داشت و این موضوع چالش خاصی نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha