• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403060703846
  • خبرنگار : 50300

یک مسئول حوزه‌های علمیه کشور:

پیروزی از آن مردم غزه است/ خون شیرخوارگان و زنان بی‌گناه هدر نمی‌رود

پیروزی از آن مردم غزه است/ خون شیرخوارگان و زنان بی‌گناه هدر نمی‌رود

ایسنا/خوزستان مدیرکل تبلیغ بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: خون شیرخوارگان و زنان بی‌گناه، مظلومان و ستم‌دیدگان غزه هدر نمی‌رود و قطعا به نتیجه خواهد رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجعفر موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کنونی فلسطین، اظهار کرد: در قرآن بیان شده که خداوند همواره یار و و یاور مظلومان بوده است و بر این اساس خون شیرخوارگان و زنان بی‌گناه، مظلومان و ستم دیدگان غزه هدر نمی‌رود و قطعا به نتیجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: قطعی بودن به ثمر نشستن خون شهدا برای همه محرز بوده و این امتحانی است که خداوند متعال برای همه مردم جهان و آزادگان قرار داده است. این آزمون الهی به ویژه برای کشورهای اسلامی بسیار سخت است.

این مدرس حوزه گفت: در سال‌های اخیر با ظاهر شدن حق و مظلومیت غزه، صدای مردم غزه حتی به دانشگاه‌های آمریکا رسید و این نشان می‌دهد که اگر مقاومت بیشتری در برابر رژیم صهیونیستی نشان داده شود، همه جهان پابه‌پای مردم فلسطین خواهد آمد.

موسوی‌زاده ادامه داد: در نهایت، قطعا پیروزی از آن مردم غزه است و به تعبیر قرآن در هر صورت، چه این وضعیت منجر به پیروزی مردم غزه و پس گفتن سرزمین‌های اشغالی شود و چه منجر به شهادت شود، پیروزی است و در نهایت در پایان این مسیر هیچ باخت و شکستی وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغ بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مقاومت، امروز در بالاترین قدرت نظامی و دفاعی خود قرار دارند و این باعث شده است که رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی بترسد و روز به روز ضعیف‌تر شود. به طوری که اخیرا نیز یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد که اسرائیل در حال از بین رفتن است. بیان این مساله توسط ترامپ به این معنا است که این وضعیت اسف‌بار رژیم صهیونیستی واقعیت دارد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شود، رژیم صهیونیستی، بزودی آتش بس را قبول کند، اما در هر صورت مردم غزه قهرمان خواهند بود، اما در حال حاضر، رژیم صهیونیستی به لبنان نیز حمله می‌کند و آتش‌بس فلسطین را قبول نمی‌کند و این پیامی جز، شکست ندارد. در تاریخ همیشه ظالم یک بازه زمانی در اوج قرار می‌گیرد، اما به مدد الهی رو به افول می‌رود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha