• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403060502578
  • خبرنگار : 71461

انتشار فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع)

انتشار فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع)

فراخوان سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) منتشر شد.

به گزارش ایسنا، سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) که برآمده از سه سوگواره حسینی اشراق، بوی سیب و مهر محرم است با هدف جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای حسینی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با محوریت پویش تولید محتوای حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود.

 موضوعات اصلی این دوره سوگواره ملت امام حسین (ع)،   هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی، شهید رئیسی و ارادت حسینی، فلسطین و مقاومت حسینی و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های رسانه‌های تصویری شامل تک عکس حرفه ای، مجموعه عکس، فیلم کوتاه ۳ دقیقه‌ای (داستانی کوتاه، مستند)، پویانمایی، موشن گرافیک، نماهنگ، صوت و رادیو شامل مستند، پادپخش، نغمات آئینی، فیچر، آکاپلا، گرافیک شامل پُست و اِستوری، آیکن، استیکر، گرافیک متحرک، رابط کاربری، اینفوگرافیک و متون ادبی شامل شعر، قطعات ادبی، داستانی کوتاه و سفرنامه به تارنمای سوگواره به نشانی: Soogvareh.com ارسال کنند.

برای شرکت در پویش عمومی، باید محتوا در موضوعات فراخوان را در شبکه‌های اجتماعی با حداقل یکی از هشتگ‌های: # ملت_امام_حسین، #کربلا، طریق_الاقصی و #ما_ملت_امام_حسینیم منتشر و لینک آن در تارنمای Soogvareh.com ثبت کرد و برای مطالعه فراخوان و آگاهی از شرایط هر بخش، اطلاع از جوایز و نیز ارسال آثار علاقمندان می‌توانند به تارنمای soogvareh.com مراجعه کنند.

آخرین مهلت شرکت در این رویداد هنری و رسانه‌ای را ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رادیو معارف، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارکنندگان سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) هستند.

انتشار فراخوان سومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع)

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha