• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403060502509
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین راهیابی تیم فوتسال شهید شیری اقبالیه به لیگ برتر نوجوانان، درخشش دختران جودوکار قزوینی در مسابقات چندجانبه کرج، عنوان سومی تیم بدمینتون قزوین در لیگ ۲ کشور و میزبانی قزوین از مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان لیگ برتر اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

تیم «شهید شیری اقبالیه» با صعود به دیدار نهایی لیگ مناطق کشور صعود را به لیگ برتر نوجوانان مسجل کرد. نماینده استان در دیدار نهایی لیگ فوتسال مناطق کشور با نتیجه چهار بر سه بازی را به «فولاد هرمزگان» واگذار کرد و نایب قهرمان شد. با این نتیجه نماینده استان با کسب عنوان نایب قهرمانی به لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور صعود کرد.

 درخشش دختران جودوکار قزوینی در مسابقات چندجانبه کرج

«دلارام زارعی» در وزن ۲۵ کیلوگرم خردسالان بر سکوی اولی ایستاد. «رقیه بهاوری»، «مبینا احمدی» و «ستایش محمدبیگی» هم در اوزان ۳۵، ۴۸ و ۵۷ کیلوگرم رده سنی نونهالان قهرمان شدند. دراین رقابت‌ها هفت تیم در کرج با هم رقابت کردند.

عنوان سومی تیم بدمینتون قزوین در لیگ ۲ کشور

به گزارش ایسنا،  تیم «آکادمی بدمینتون روشن قزوین» پس از نمایندگان زنجان و تهران در لیگ ۲ کشور بر سکوی سومی ایستاد. در این مسابقات بیست تیم در 2 مرحله گروهی و حذفی به میزبانی کرمانشاه و زنجان با هم‌ رقابت کردند.

قزوین، میزبان مسابقه پرسپولیس و فولاد خوزستان

بنا بر اعلام روابط عمومی هیأت فوتبال استان قزوین، حسین باجیوند، رئیس هیأت فوتبال استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس اعلام تقویم بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان جمعه هفته جاری در ورزشگار سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

وی با بیان اینکه لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت‌های تیم ملی نزدیک به ۲۰ روز تعطیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: تیم شمس آذر نماینده استان در هفته سوم، میهمان تیم سپاهان خواهد بود و با درخواست پیگیری صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس با هیأت فوتبال استان قزوین، این دیدار به جهت امکانات و زیر ساخت‌های کافی و استقرار VAR در قزوین، در زمان مقرر در قزوین برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین با بیان اینکه تلاش دست اندرکاران ورزش و فوتبال در استان های موفق حضور هواداران و تماشاگران و ایجاد شور و هیجان در بازی‌های خانگی است، گفت: قزوین نشان داده یکی از میزبان‌های پر شور در لیگ برتر است و میزبان علاقه‌مندان استان‌های مختلف در شهر قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha