• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060502428
  • خبرنگار : 50037

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در رزن

افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از احیا و افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فویل آلمینیومی غرب کشور در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

علی اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کارخانه تولیدات ورق و فویل آلومینیومی شهرستان رزن به عنوان یکی از چهار کارخانه بزرگ فویل آلمینیومی سطح کشور و بزرگترین کارخانه فویل آلومینیومی غرب کشور بوده که از اوایل سال گذشته راکد و تعطیل شده بود .

وی با بیان اینکه با پیگیری مسئولین و واگذاری آن به سرمایه‌گذار بخش خصوصی دیگر دوباره این واحد صنعتی بزرگ و شاخص شهرستان رزن احیا شده و با اعتباری افزون‌بر شش هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و به چرخه تولید باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این واحد صنعتی سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در این شهرستان تولید خواهد شد.

غفاری‌آثار با اشاره به اینکه با احیاء و بازگشت به چرخه تولید این واحد صنعتی برای ۲۰۰ نفر در این واحد اشتغال ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این امر موجب مرتفع شدن نیاز کشور به محصول فویل آلومینیومی خواهد شد ضمن اینکه این واحد صنعتی پیش از تعطیلی به بیش از ۱۳ کشور دنیا از جمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه محصولات خود را صادرات داشت.

وی همچنین افزود: علاوه‌بر این پروژه تعداد سه پروژه دیگر نیز شامل واحد تولید قطعات لاستیک، تولید کود و سم و تولید محصولات بتنی در حوزه صمت این شهرستان در هفته دولت قابل افتتاح بوده که طی این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

غفاری‌آثار اضافه کرد: رزن جز شهرستانهای صدر استان است که در هفته دولت ۷۷ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون‌بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۱۶:۲۳

افتتاح مجدد کارخانه فویل آلومینیومی رزن