• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1403060502319
  • خبرنگار : 71573

رونمایی و جشن امضای سه کتاب از م. مؤیّد در تهران

رونمایی و جشن امضای سه کتاب از م. مؤیّد در تهران

رونمایی و جشن امضای سه کتاب تازه از م. مؤیّد، شاعر مطرح با عنوان‌های «دستینه ۲»، «مگر کلام برتابد» و «همچنان نیم‌روزِ دهم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی و جشن امضای سه کتاب «دستینه ۲»، «مگر کلام برتابد» و «همچنان نیم‌روزِ دهم»، از آثار تازه منتشرشده‌ م. مؤیّد، شاعر شناخته‌شده‌ لاهیجانی، در انتشارات بامداد نو، با حضور شاعر و سخنرانی ساعد باقری، محمدجواد حق‌شناس و ضیاء‌الدین شفیعی پیرامون این آثار، عصر چهارشنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مجموعه‌ فرهنگی «کاف‌کتابِ» تهران برگزار می‌شود.

کتاب «دستینه ۲» جلد دومی از کتاب قبلا منتشرشده‌ «دستینه» است که علاوه بر نوشته‌ها و شعرهای م. مؤیّد، آثار نویسندگان، شاعران، مترجمان و پژوهش‌گرانی از گذشته تا امروز به انتخاب مؤلف را در بر می‌گیرد که در مواردی با توضیحاتی همراه است. مجموعه‌ی«مگر کلام برتابد»، جدیدترین دفتر شعرِ شاعر است که آخرین سروده‌های او را شامل می‌شود. «همچنان نیم‌روزِ دهم» نیز همه‌ی شعرهای عاشورایی م. مؤیّد را شامل می‌شود که به همّت محمدجواد حق‌شناس انتخاب و گردآوری شده است. هر سه کتاب از سوی انتشارات بامداد نو منتشر شده‌اند که پیش از این نیز بسیاری از کتاب‌های م. مؤیّد در همین انتشارات چاپ و منتشر شده است.

رونمایی و جشن امضای سه کتاب از م. مؤیّد در تهران

این مراسم که با شعرخوانی م. مؤیّد همراه است و اجرای آن را فاطمه سالاروند به عهده دارد، دومین برنامه از سلسله نشست‌های ادبی «بامداد نو» است که هر دو هفته یک‌بار به همت انتشارات بامداد نو در این مجموعه‌ فرهنگی برگزار خواهد شد.

مجموعه‌ فرهنگی «کاف‌کتاب» در خیابان ولی‌عصرِ تهران، پایین‌تر از میدان ونک، روبه‌روی خیابان دوازدهمِ گاندی، در طبقه‌ی همکف مجتمع خورشید واقع است و حضور همه‌ی علاقه‌مندان در این نشست، آزاد و رایگان خواهد بود.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha