• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403060301058
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه‌ در شهرستان شاهرود

افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه‌ در  شهرستان شاهرود

ایسنا/سمنان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی با ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

ابوطالب جلالی امروز (سوم شهریور ماه) در افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان که با حضور استاندار سمنان در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز ۱۰۴۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان شاهرود به‌صورت متمرکز به بهره‌برداری می‌رسد. بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های جهش مسکن و یک پروژه اقتصادی با ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار آماده بهره‌برداری است که ان‌شاءالله در آینده محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال با موارد متعددی در زمینه بحران آب مواجه بودیم که با همراهی مسئولان مدیریت شد، گفت: با پیشبرد پروژه‌های در دست انجام در حوزه تامین آب شرب پایدار، برنامه‌های اصلاح و بهبود و نظام نوین آبیاری و مدیریت منابع آب، در سال‌های آینده با این‌چالش مواجه نباشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی، امام‌ جمعه بسطام نیز در این آیین بیان کرد: رسیدگی به امور مردم و خدمتگزاری برای آنها در راستای گره‌گشایی نعمت خدادادی است.

وی اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی، خدمتگزاری و خستگی‌ناپذیری مسئولان و بخصوص استاندار سمنان بسیار ارزشمند است. همچنین خدا را شکرگزاریم که در هفته دولت، دولت وفاق ملی از مجلس رای ۱۰۰ درصدی اعتماد گرفتند. ما نیز دعا و کمک می‌کنیم تا این دولت نیز مانند دولت‌های گذشته رسالت خود را در بحث خدمتگزاری برای مردم به خوبی به انجام برساند.

او با اشاره به برقراری پروازهای اربعین در فرودگاه شاهرود، گفت: استمرار پروازها  در طول سال از مطالبات مردم شهرستان بوده است.

وی با تقدیر از توجه مسئولان به بخش بسطام، بیان کرد: ثبات در مدیریت امری با اهمیت است، ان‌شاءالله در شهرداری بسطام شاهد ثبات مدیریتی باشیم.

امام جمعه بسطام افزود: پرداخت اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به روستاها، بسیار ارزنده بوده و اجرای آسفالت معابر روستایی از این‌ محل خدمتگزاری خالصانه نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha