• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403053020840
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان:

کاهش مشکلات متقاضیان مسکن ملی هدف اصلی راه‌ و شهرسازی است

کاهش مشکلات متقاضیان مسکن ملی هدف اصلی راه‌ و شهرسازی است

ایسنا/زنجان مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تسهیل روند فرآیند پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شبکه بانکی تاکید کرد.

جعفر قزوینیان امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیده‌ایم، اظهار کرد: به نسبت سایر استان‌ها پیشرفت قابل توجهی در اجرای این طرح داریم و در کشور پیشرو هستیم، ولی مشکلات بسیار زیادی داریم.

وی با بیان اینکه متقاضیان خیلی به سختی آورده خود را تامین می‌کنند و این موضوع قابل درک است، گفت: شبکه بانکی هم در تامین منابع مالی پروژه‌ها دچار مشکل شده است.  

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمانکاران هم در حد توان خود در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن سرمایه‌گذاری کردند، ادامه داد: شرایط سخت شده است و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد. 

قزوینیان افزود: متقاضیان خسته شده‌اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه‌هایی که می‌توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند.

او اضافه کرد: اداره‌ کل راه‌ و شهرسازی استان زنجان با همه توان نسبت به تامین منابع مالی توسط بانک‌ها نهایت تلاش خود را دارد و تنها هدفش رضایتمندی متقاضیان و کاهش مشکلات آنهاست. باید تدبیری در جلسه توسط اعضای شورای مسکن در استان اندیشیده شود تا مشکلات حل شود تا شاهد خانه‌دار شدن سریع متقاضیان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۱۶:۲۹

وام مسکن ملی هر دفعه یه مقدار کمی که آزاد میشد . اول بنیاد مسکن ۴ درصدش رو بر می داشت .حالا هم ۷ ماهه منتظریم تا قسط پنجم رو به حسابمون واریز کنند ولی هیچ خبری نیست و بانک میگه بودجه نداریم .تکلیف ما با این بدهی چیه .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۲۱:۰۲

باسلام از مسولیت می خواهم برای مستاجر هم یک فکری بکنند من از ریس جمهور قبلی هم درخواست داشتم ونامه نوشته بودم ولی نتیجه نگرفتم ا

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۱ ۱۱:۲۴

سلام خواهشمندیم زودتر تکلیف مسکن ملی های اسلام ابادغرب رو مشخص کنید رسیدگی کنید هیچکس در این مورد پاسخگو نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۲ ۱۱:۵۶

با سلام خدمت دولت عزیز من الان چند سال خورد خورد پول واریز کردم در واقع هر موقع پیامک اومده ولی الان نه پول پیش دارم نه دیگه ماشین توان پرداخت ندارم دیگه باید چیکار کنم پنجاه میلیون هر سه ماه برای کارگر کمر شکن است تو رو بخدا یفکری کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۱۷:۱۹

سلام به رئیس جمهور و وزیر راه . میخوام سوت زنی کنم‌ .‌جایزه هم نمیخوام. بدید به کمیته امداد. شرکت فهندژ در مسکن ملی ایوانکی که بالای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر مهندس و اوستا کار داشت از زمانیکه مدیر عامل سابق عمران به مجلس رفته ، تعمدا کار رو نیمه تعطیل کرده