• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403052819127
  • خبرنگار : 50553

تیم فوتسال بانوان تاکستان؛ حضور در لیگ برتر یا انحلال؟

تیم فوتسال بانوان تاکستان؛ حضور در لیگ برتر یا انحلال؟

ایسنا/قزوین سرمربی تیم فوتسال بانوان تاکستان گفت: ما باید حدود ۲۰ روز پیش هزینه ورودی مسابقات لیگ برتر را واریز می‌کردیم تا بتوانیم در لیگ شرکت کنیم که برای این موضوع مهلت گرفتیم و هم اکنون از این مهلت هم ۱۰ روزبیشتر نمانده است و اگر این هزینه واریز نشود تیم از مسابقات حذف شده و به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

گلناز طاهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ برای اولین بار در مسابقات لیگ یک کشور حاضر شد و در اولین حضور توانست مقام سوم کشور را به دست بیاورد و به لیگ برتر، صعود کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مسابقات لیگ برتر با حمایت فولاد خرمدشت تاکستان حضور پیدا کردیم و در مقابل تیم‌هایی که سالیان سال در لیگ برتر حاضر بودند توانستیم به مقام چهارم دست پیدا کنیم و یکی از گزینه‌های صعود به لیگ بودیم اما به دلایلی متأسفانه اعلام کردند فقط ۲ تیم از گروه صعود می‌کند.

این مربی فوتسال بیان کرد: هم‌اکنون زمزمه‌هایی وجود دارد که ما را به لیگ مسابقات بفرستند اما تیم ما هم اکنون اسپانسری ندارد چراکه فولاد خرمدشت تاکستان که اسپانسر ما بود با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌ و از تیم داری صرف نظر کرده‌اند و تکلیف تیم ما مشخص نیست در صورتی که تیم‌های رقیب تمرینات را شروع و بازیکن جذب کرده‌اند.

وی درخصوص هزینه‌های اسپانسری برای یک فصل خاطرنشان کرد: فصل قبل چون لیگ برتر بودیم و مسابقات به صورت رفت و برگشت بود هزینه اسپانسری حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

سرمربی تیم فوتسال گلبرگ تاکستان گفت: وقتی در لیگ یک که حضور داشتیم اکثر بازیکنان جوان و بومی بودند اما به لیگ برتر که صعود کردیم بنابر حساسیت‌ها در جهت تقویت تیم بازیکنان غیربومی هم جذب شدند و برای سال جاری در نظر داریم بیشتر از بازیکن‌های بومی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با شرکت‌های صنعتی و مسئولین شهرستانی و استانی و نمایندگان استان در خصوص اسپانسری صحبت کرده‌ایم اما متأسفانه فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده است.

طاهری گفت: ما باید حدود ۲۰ روز پیش هزینه ورودی مسابقات لیگ برتر را واریز می‌کردیم تا بتوانیم در لیگ شرکت کنیم که برای این موضوع مهلت گرفتیم و هم اکنون از این مهلت هم ۱۰ روزبیشتر نمانده است و اگر این هزینه واریز نشود تیم از مسابقات حذف شده و به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال گلبرگ تاکستان در پایان با اشاره به اینکه ما در تیم بازیکنان ملی داریم، بیان کرد: ما بعد از ۱۵ سال توانسته‌ایم به عنوان تنها تیم لیگ برتری به مسابقات صعود کنیم اما اکنون برای یک مبلغ ناچیز بلاتکلیف مانده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha