• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403052718405
  • منبع : قوه قضاییه

شکایات مربوط به پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می‌شود

شکایات مربوط به پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می‌شود

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت: فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می‌شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.

به گزارش ایسنا، حسین سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین درجمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت‌ اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می‌شود. 
 
وی افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 
 
معاون دادستان با تاکید بر اینکه بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌ است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به‌طور مستقیم از ایرلاین‌ها خریداری کنند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت‌ اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. 
 
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعته پیگیری می‌شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان‌های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه‌ها عدد بالایی باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha