• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052416121
  • خبرنگار : 50228

یک مدیر ورزشی:

گاهی قدرت تاثیرگذاری‌ یک هوادار بر اقتدار مدیریت یک باشگاه می‌چربد

گاهی قدرت  تاثیرگذاری‌ یک هوادار بر اقتدار مدیریت یک باشگاه می‌چربد

ایسنا/خوزستان یک کارشناس ورزشی خوزستان فقدان مدیریت کارآمد و اصولی را یک حلقه گمشده در ورزش دانست و گفت: تنها انتظار من از دولت جدید این است که کارهای به جا مانده را به سرانجام برساند و مدیرانی که وارد عرصه خدمتگزاری می‌شوند، بدانند که مردم می‌دانند زمان عمل رسیده و به شعارها دل نمی‌بندند.

صفر جمالپور در گفت و گو با ایسنا با بیان این که بارها درباره کارهای انجام نشده، معطل و روی زمین مانده ورزش به سهم خود یادآوری کرده‌ام، اظهارکرد: در حوزه‌های مختلف مدیریتی، اجرایی، تشکیلاتی، فنی و اخلاقی و فرهنگی ورزش به نوبه خود آنچه را لازم بوده و هر وقت لازم به نظر رسیده، هشدار داده‌ام؛ کارهای انجام نشده‌ای وجود دارد که برای سروسامان یافتن ورزش بالاخره باید انجام شوند. به هر حال باید برای رفع بعضی موانع و مشکلات اساسی و ساختاری در ورزش کمر همت ببندیم. 

اوی تاکید کرد: باید کارهای معطل مانده انجام شود تا زمینه ارتقاء و رشد بیش از پیش ورزش فراهم شود. واقعا اکنون موقع عمل است، البته نه این که تا حالا موقع عمل نبوده است یا خدای ناکرده کار و عمل در ورزش ما کم انجام شده است، بلکه بهتر است برخی مسائل سر و سامان بگیرد. 

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال خوزستان گفت: طی این سال‌ها بیشتر مسئولان و روسای ورزشی هر چند در حرف‌ها و اظهارنظرها درباره تحول مثبت در رشته‌های مختلف سخن‌سرای‌ها انجام و وعده‌ داده‌اند، اما عملا هیچ تغییر و اتفاق امیدوارکننده‌ای در برخی رشته ها رخ نداده و باید بگویم در به همان پاشنه سابق چرخیده است. البته این در حالی است که از درون این رشته‌ها و نحوه مدیریت اخبار ناخوشایند و نگران‌کننده‌ای به گوش می رسد و گاه حتی داد و فغان اهالی این رشته از سوء‌مدیریت‌ها و بی تدبیری‌ها و حتی اجحاف و بی عدالتی‌ها و بالاخره نیز ریخت و پاش‌ها، هدر دادن بیت‌المال و... به آسمان می رود و رسانه ها هم آن ها را انعکاس می دهند اما از طرف مسئولان ارشد ورزش واکنش بایسته صورت نمی‌پذیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: برای اینکه کمی عینی و ملموس‌تر سخن بگویم و برای روشن کردن منظور مصداقی ذکر کرده باشیم به طور مختصر عرض می کنم که در ورزش خیلی از چیزها سرجای خود نیستند و خیلی افراد هستند که سرجای خود ننشسته‌اند و به همین دلیل خیلی از مناسبات و روابط رسمی و تعریف شده ورزش دنیا، معنی و کارکرد واقعی خود را از دست داده و ریشه بسیاری از ناکامی های فنی و ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی را باید در این برهم خوردن مناسبات و بی معنی شدن جایگاه‌ها جست و جو کرد. 

جمالپور با بیان این که حرمت‌شکنی‌ها، بداخلاقی‌ها، به سخره گرفتن بسیاری از موقعیت‌ها، تضعیف مدیریت‌ها و مقامات و تزلزل جایگاه‌ها نتیجه طبیعی حاکم شدن وضعیت فعلی است، گفت: از این نظر نوعی لجام گسیختگی و آشفته احوالی بر تار و پود ورزش ما تسلط پیدا کرده است تا آنجا که گاه می بینیم، بدون اغراق نفوذ و قدرت تاثیرگذاری یک هوادار بر اقتدار مدیریت یک باشگاه می چربد. البته در این باره نمونه‌هایی در دست است که ذکر آن را صلاح نمی دانم. به هر حال امیدوارم مسئولان ورزش و فوتبال خوزستان در عمل جدی باشند و آن چنان که دولت چهاردهم شعار خود را «برای ایران» قرار داده است این عزیزان نیز با به کار بستن تدبیر و عقلانیت برای حل مشکلات رسوب شده و انجام کارهای روی زمین مانده ورزش کمر همت ببندند و امیدها را برای فردای بهتر ورزش ایران که حق مسلم ورزش است، زنده‌تر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha