• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052114466
  • خبرنگار : 50653

میزبانی ۴۳ عنوان نمایشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

میزبانی ۴۳ عنوان نمایشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: ۴۳ عنوان نمایشگاهی با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سال جاری برنامه‌ریزی شده که نشان‌ می‌دهد بیش از ۱۵ درصد رشد داشته‌ایم.

احمدرضا طحانیان امروز (یکشنبه ۲۱مردادماه) در حضور جمعی از اصحاب رسانه واقع در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: سال گذشته، ۳۶ عنوان نمایشگاه عمومی و تخصصی و بیش از ۱۷۰ رویداد، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا شد. در کنار هر نمایشگاه رویدادهای مختلفی با هدف بسترسازی، تسهیل‌گری و شبکه‌سازی با حضور متخصصان، صنعتگران و فعالان اقتصادی به اجرا درآمد. ارتقای سطح صنعت کشور و استان از اهداف مهمی بود که برای تحققشان در سایۀ این برنامه‌ها تلاش می‌شد.

او ادامه داد: سال گذشته، این نمایشگاه میزبان ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشور بود. عملیات احداث فاز دوم نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز در سال گذشته آغاز شد. سالن شمارۀ ۲ آن با مساحت حدود ۷ هزار و ۲۰۰ متر در مرحلۀ اجرای سازه قرار دارد. با بهره‌برداری از آن، حدود ۶۰ درصد به فضای نمایشگاه اصفهان اضافه خواهد شد.

طحانیان افزود: بیش از یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و راه‌اندازی گام (فاز) دوم این نمایشگاه مورد نیاز است. کلیۀ معابر و زیرساخت‌های نمایشگاه تکمیل و در یک سال گذشته بیش از یک‌صدهزار مترمربع به فضای معابر این نمایشگاه افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با اشاره به اینکه ظرفیت پارکینگ نمایشگاه از ۱۲۰۰ دستگاه خودرو به حدود ۴۰۰۰ دستگاه افزایش یافته است، تصریح کرد: در شرایط اضطراری تا حدود ۵۰۰۰ دستگاه را هم پوشش می‌دهد.

او بیان کرد: به‌طور میانگین، سال گذشته در هر ماه ۳ عنوان نمایشگاهی در اصفهان برگزار شد. براساس هماهنگی‌های انجام‌شده ۴۳ عنوان نمایشگاهی با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است که مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: ۴۳ عنوان نمایشگاهی با موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است که نشان‌ می‌دهد بیش از ۱۵ درصد رشد داشته‌ایم.

این مسئول استان افزود: بیش از ۱۴۰هزار نفر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان در سال جاری به بازدید آمده‌اند. انتخاب عنوان نمایشگاه‌های تخصصی در سال کنونی ازجمله خودرو، فرش و شهرداری‌ها با توجه به نیازهای بازار، صنعت و مخاطبان انجام شده است.

طحانیان با بیان اینکه بیش از۳۰ سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، توضیح داد: بزرگ‌ترین سایت‌های نمایشگاهی در پنج کلان‌شهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز واقع شده است. جایگاه نمایشگاه اصفهان از لحاظ به‌روزبودن و زیرساخت‌ها پس از جایگاه تهران قرار می‌گیرد.

او توضیح داد: شرکت نمایشگاه اصفهان در سال‌های فعالیت خود به‌تدریج از زیرساخت‌های سخت‌افزاری و رقابتی مطلوبی برخوردار شد. این شرکت در نظر دارد همسو با توسعۀ فیزیکی و تکمیل فازها تعریف شود و براساس طرح‌های جدیدی که در دستور کار دارد، بهره‌وری از این زیرساخت‌ها را به حداکثر برساند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان یادآور شد: امروزه یکی از استانداردترین سایت‌های نمایشگاهی کشور در اصفهان است و باید چابک‌سازی، کارآمدی و تحولات راهبردی این مجموعه نیز در دستور کار قرار بگیرد. تعهد به انجام این کار جزو مأموریت‌های تازۀ شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha