• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1403052013569
  • خبرنگار : 30189

رایزن فرهنگی سفارت در اندونزی تاکید کرد:

دانشجویان نقش مهمی درتبیین واقعیت‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند

دانشجویان نقش مهمی درتبیین واقعیت‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند

معرفی و تبیین این واقعیت که اسرائیل به عنوان تروریسم دولتی ناقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است، وظیفه اصلی دانشجویان سرتاسرعالم است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ابراهیمی در دیدار دانشجویان منتخب دانشگاه‌‍‌های اندونزی مستقر در جاکارتا( بنام موسسه ملل گفت‌وگو)  گفت: دانشجویان نقش مهمی درتبیین واقعیت‌ها و معرفی حقیقت دین اسلام دارند.

این دیدار که به بهانه شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس انجام شد، دانشجویان به بیان تحولات منطقه خاورمیانه و ایران قبل و بعد از ترورپرداختند.

محمدرضا ابراهیمی افزود: امروزدنیای اسلام درغم فراق ازدست دادن انسان مجاهد در راه خدا غمگین است اسماعیل هنیه عمر و زندگی‌اش را وقف مجاهدت و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس کرد. دنیای غرب بدنبال تحریف واقعیت هاست و دراین مدت صهیونیست ها بدترین جنایات بشری را درغزه مرتکب شده اند.

رایزن فرهنگی کشورمان به نقض حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ایران توسط اسرائیل اشاره کرد و گفت: ترور رهبر حماس اسماعیل هنیه در تهران در زمان شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بوده است. اسماعیل هنیه مهمان ایران بود و مانند مقامات کشورهای دیگر در این مراسم شرکت کرده بود.

محمدرضا ابراهیمی افزود: هنیه به عنوان رهبر سیاسی حماس، نقش مهمی درشکل‌دهی استراتژی گروه و مدیریت روابط بین‌المللی به ویژه همکاری با کشورهای اسلامی داشت.

وی تاکید کرد: شهادت اسماعیل هنیه و انتقال رهبری درحماس می‌تواند منجر به فعالیت بیش از پیش حماس در رویاروی با صهیونیست ها شود.

محمدرضا ابراهیمی درپایان حذف فیزیکی اسماعیل هنیه را خطایی استراتژیک صهیونیست ها خواند و گفت: انتخاب یحیی السنوار بعنوان رهبر جدید سیاسی حماس عزم فلسطینیان را در برابر اشغالگران مصمم‌تر خواهد کرد، چرا که السنوار مرد میدان و مبارز خستگی ناپذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha