• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403051812363
  • خبرنگار : 71506

اسماعیلی پس از قهرمانی المپیک: بعد از همه سختی‌ها مزد زحماتم را گرفتم

اسماعیلی پس از قهرمانی المپیک: بعد از همه سختی‌ها مزد زحماتم را گرفتم

فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران پس از کسب مدال طلای المپیک، از تلاش های سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون کشتی برای حل شدن مشکلاتش و رسیدن به تیم ملی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، سعید اسماعیلی فرنگی کار ۲۱ ساله ایران پس از کسب مدال طلای المپیک پاریس، گفت: خداراشکر بعد از همه سختی ها مزد زحماتم را گرفتم. از همه کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می کنم زیرا در این یکسال اتفاقات خیلی بدی برای من رخ داد اما با کمک نزدیکانم توانستم خودم را جمع کنم.

قهرمان المپیک پاریس افزود: توانستم قبل از المپیک چند مسابقه دشوار را پشت سر بگذارم و تیم ملی برسم و در نهایت نیز صاحب مدال طلای المپیک شوم.

وی با اشاره به تلاش های حسن رنگرز و علیرضا دبیر، تصریح کرد: قبل از بازی های آسیایی مشکلی برای من به وجود آمد که واقعا بی‌گناه بودم و در همین راستا دبیر و رنگرز زحمات زیادی برای من کشیدند و دوباره من را آماده حضور در تیم ملی کردند.

اسماعیلی در خصوص تیشرتی که بعد از قهرمانی روی تشک آورد گفت: عکس پسر عمویم روی این تیشرت بود که دوسال است دیگر در بین ما نیست. امروز یکی از بهترین‌ روزهای زندگی‌ام پس از دو سال است. دو سال پیش عمو و دو پسر عمویم در یک حادثه به رحمت خدا رفتند که اتفاق بسیار تلخی برای من بود، اما با کمک اطرافیان توانستم دوباره خود را جمع کنم و به مدالی برسم که آرزوی بچگی‌ام بود. 

وی در مورد پاسخ به این سوال که خیلی‌ها  اعتقاد دارند نابغه جدید کشتی فرنگی جهان خواهد بود، گفت: مردم لطف دارند که با این لقب مرا صدا می‌کنند، اما باید اول تلاش کنم که به مدال‌های بیشتری برسم. کار من از امروز سخت‌تر خواهد شد و باید از این به بعد که حریفان شناخت بیشتری نسبت به من پیدا می‌کنند تلاش بیشتری داشته باشم. باید پس از پایین آمدن از سکوی قهرمانی تمرینات بیشتری داشته باشم و سخت‌تر کار کنم.

قهرمان المپیک در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش به عنوان یکی از جوانترین کشتی‌گیرانی که به مدال طلای المپیک دست یافته است برای آینده چه خواهد بود، گفت: حس خوبی دارم که در این سن توانستم به این مدال برسم. همانطور که گفتم خیلی خوشحالم و امروز یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام است. از اینکه به عنوان یکی از جوانترین کشتی‌گیرها و در این سن و سال به این عنوان دست یافتم خیلی خوشحال هستم. برنامه‌ام این است در رویدادهای بعدی نیز برای مردم ایران مدال کسب کنم و فقط همین یک مدال نباشد.

در ادامه این نشست سانچز کوبایی در خصوص برتری مقابل اسماعیلی در ثانیه‌های پایانی مقابل اسماعیلی در تورنمت بوداپست و شکست در المپیک پاریس مقابل اسماعیلی گفت: در تورنمنت بوداپست در آخرین تلاشم توانستم اسماعیلی را ببرم ، اما در پاریس سعید از من بهتر بود و توانست مدال طلا را از من بگیرد. 
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha