• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403051711793
  • منبع : معاونت امور مطبوعاتی

پیام معاون رسانه‌ای وزیر ارشاد به‌ مناسبت روز خبرنگار

پیام معاون رسانه‌ای وزیر ارشاد به‌ مناسبت روز خبرنگار

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تبریک ۱۷ مرداد به خبرنگاران و اصحاب رسانه و قدردانی از تلاش شبانه‌روزی این قشر فرهیخته، از همکاران خود در معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر کرد.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور ضمن تبریک ۱۷ مردادماه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایِ عالی‌مقام رسانه، از تلاش شبانه‌روزی خبرنگارانی که در اطلاع‌رسانی مسئولانه و خدمت صادقانه به مردم، گره‌گشای شرایطِ سخت و پیچیده کشور طی سال گذشته بودند، قدردانی کرد.

امید است که همه همکاران رسانه‌ای در سنوات آینده نیز همچنان این توفیق را داشته باشند که با اتکال به خداوند منان و استفاده مناسب از ظرفیت‌های گسترده و فضای جدید رسانه‌ای، در امیدآفرینی و تقویت انسجام اجتماعی‌، پاسداری از حق و حقیقت و تامین منافع ملی، با جدیتِ تمام تلاش نمایند.

عددِ حضورِ خبرنگاران داخلی در دولت سیزدهم به ۱۲ هزار نفر نفر رسید که از رشدی ۴ برابری حکایت دارد و به‌همین میزان عضویت در صندوق هنر؛ بسترسازی مناسبی هم برای عضویتِ خبرنگارانِ آزاد و خبرنگاران رسانه‌های خارجی در این سامانه فراهم شد و در اینجا برخود لازم می‌دانم از تلاش همه همکاران گرامی‌ام در مجموعه معاونت، به‌ویژه ادارات کل رسانه‌های داخلی و خارجی برای راه‌اندازی و تقویت بخش خبرنگارانِ سامانه جامع رسانه‌های کشور قدردانی نمایم. توانسته‌ایم حمایت‌های مادی و معنوی از خبرنگاران، را به عضویت در این سامانه متمرکز نماییم و امیدوارم که هرگونه خدمات آتی نیز به این قشر فرهیخته از این بستر مناسب و جامع ارائه شود.

از همه همکارانِ عزیز دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها که فصل جدیدی از خدمات آموزشی و پژوهشی را فراراه خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه گشودند، تشکر می‌کنم و سپاسگزارِ تلاش چندین‌ساله همکاران محترم دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی که در توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به فضای نوین تبلیغاتی در سیاست‌گذاری‌ها اهتمام ویژه‌ای داشتند، هستم.

در پایان؛ بهروزی و موفقیت روزافزون همه خبرنگاران و تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی را که در راستای شکوفایی و بالندگیِ حرفه‌ای، نقشی آمیخته با درایت و توام با عشق در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی ایفا می‌نمایند از درگاه خداوند متعال، خواستارم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha