• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403051610456
  • خبرنگار : 71368

گلایه عضو شورای شهر از نحوه اجرای نظام مدیریت محلی در پایتخت

گلایه عضو شورای شهر از نحوه اجرای نظام مدیریت محلی در پایتخت

عضو شورای شهر تهران در مورد وضعیت اجرای نظام مدیریت محله در تهران تذکراتی بیان کرد.

به گزارش ایسنا،‌ ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: ما شورای قبلی را متهم کردیم که شما موجب انحلال شورایاری شده‌اید، اما خودمان آمدیم با توجه به مشکلات، نظام جدید مدیریت محلی را تصویب کردیم. یک سال این ستاد هر هفته جلسه می گذاشت اما از ۹ اردیبهشت که شروع کار هیأت امنایی محلات را جشن گرفتیم هیچ جلسه‌ای نداشتند و می‌گویند به شهرداری که مراجعه می کنیم اعلام می‌شود که حق رأی و حکم ندارید.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: هیأت امنای محلات، مجمع مشورتی است و صدایشان را بشنوید. ما مشارکت های محلی را به شورای اداری محلات تبدیل کردیم و به نمایندگان مردم محلات نه حکم دادیم و نه حق رأی و این از عجایب است که نماینده مردم که ساکن محله است و محله را از من و شما بهتر می شناسد حق رأی نداشته باشد و به فرد دیگری که از بیرون می آید حکم و حق رأی داده می شود، آیا این مشارکت است؟

امانی با تأکید بر اینکه داریم آخرین میخ‌ها را بر تابوت مشارکت محله می‌کوبیم، گفت: ما وقتی به محله می رویم پاسخی به معتمدین نداریم.

وی همچنین ضمن تسلیت درگذشت یکی از کارکنان شهرداری تهران در روز گذشته، گفت: این حادثه در یکی از ساختمانهای شهرداری تهران رخ داده و معاون اجتماعی آن منطقه که بدون هیچ سابقه به شهرداری تهران آمده است، قبل از بروز حادثه با این خانم جر و بحث کردند و بعد این حادثه رخ داده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما در شورا تصویب کردیم که شهرداری برای پست های ۱۵ و پایین تر از خارج شهرداری نیرو نیاورد؛ اما می‌بینیم که برای پست‌های پایین تر هم از بیرون نیرو می آورند.

امانی گفت: در حادثه روز گذشته یک مادر و همکارمان از دست رفته آنهم در ساختمانی که محل مراجعه مردم است و من مطمئن هستم که شهردار منطقه هیچ دخالتی نداشته چراکه این آقا را از بیرون تحمیل کردند و باید بررسی های لازم انجام شود.وی در ادامه بیان کرد:

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha