• دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403051510034
  • منبع : بنیاد شهید

تشکل‌های ایثارگری متقاضی برپایی موکب اربعین هرچه سریعتر برنامه ارائه دهند

تشکل‌های ایثارگری متقاضی برپایی موکب اربعین هرچه سریعتر برنامه ارائه دهند

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور جهت انسجام‌بخشی، هم‌افزایی، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در خدمت‌رسانی مناسب به زائرین گرانقدر سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) جهت برپایی موکب اربعین حسینی به بنیاد استان مربوطه اعلام آمادگی کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر رحیم نریمانی ضمن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با فراخوان جمع‌آوری متقاضیان تشکل‌های شاهد و ایثارگر جهت برپایی موکب اربعین حسینی تحت عنوان «قرارگاه فرهنگی تشکل‌های شاهد و ایثارگر» اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های موثر این اداره‌کل، برپایی موکب اربعین حسینی با محوریت تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مرزهای داخل ایران و کشور عراق بوده که خدماتی فرهنگی، ترویجی، تبلیغی، اطعام، رسانه‌ای و.... به زائرین ارائه شده است.
وی گفت: با عنایت به اهمیت تقویت جریان بزرگ و تمدن‌ساز اربعین حسینی و نظر به ماموریت مهم بنیاد در نقش‌آفرینی و نیز ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در خدمت‌رسانی مناسب به زائرین حسینی و اثرگذاری بیشتر تشکل‌های ایثارگری در حوزه ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت؛ تشکل‌های شاهد و ایثارگر دارای مجوز جهت حضور در مرزهای استان‌های خوزستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی جهت برپایی موکب و برآورد هزینه‌های مربوطه تا روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه به بنیاد استان خود اعلام آمادگی کنند.
مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های عظیم مردمی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و لزوم حرکت انقلابی در این مسیر بزرگ و انسان‌ساز افزود: تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان تهران نیز جهت برپایی موکب اربعین حسینی تقاضای خود را به اداره‌کل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی هرچه سریعتر ارسال کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha