• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051409157
  • خبرنگار : 50228

گله‌مندی رییس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان؛

چرا هنوز قطعه‌ای ‌جدید برای نام‌آوران ورزش در بهشت آباد اهواز اختصاص نیافته؟

چرا هنوز قطعه‌ای ‌جدید برای نام‌آوران ورزش در بهشت آباد اهواز اختصاص نیافته؟

ایسنا/خوزستان رییس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان با بیان این که شرایط بد پیشکسوتان فوتبال استان و بی توجهی مسئولان خوزستان نسبت به زحمتکشان عرصه فوتبال دلم را به درد آورده است، گفت: متاسفانه شورای شهر دوره ششم و شهرداری اهواز بعد از یکی دو سال جواب نامه های رسمی مان را نمی‌دهند و این کانون نمی داند چه راهکاری در پیش بگیرد تا مشکل اختصاص قطعه ای جدید برای نام آوران ورزش استان در بهشت آباد اهواز حل شود و گویا بی‌مهری‌ها به پیشکسوتان خوزستان پایان ندارد.

حمید سالمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به این‌که تاکنون سکوت کرده بودم و بسیار بی‌انصافی است که در حق پیشکسوتان استان کم‌لطفی می‌شود، اظهارکرد: متأسفانه  نامهربانی‌های زیادی در حق بزرگان این عرصه صورت گرفته است و مسئولان هیچ توجهی به وضعیت آن ها ندارند. بنده به نمایندگی پیشکسوتان چندین نامه را به شورای شهراهواز  ارسال و متذکر شده ام قطعه نام آوران ورزش بهشت آباد تکمیل شده و عملا ما در این مدت مکانی برای دفن پیشکسوتان و افرادی که برای ورزش استان زحمت کشیدند و دار فانی را وداع می گویند، نداریم. اما احترامی به مو سپیدهای ورزش نگذاشته اند و متأسفانه هیچ گونه جوابی به نامه من داده نشد. آقای شهردار و اعضای شورای شهر؛ شما را به شرافت‌تان قسم به فکر پیشکسوت باشید. 

وی ادامه داد: باید آدم‌های فراموش شده ورزش خوزستان را دریابیم و چگونه می‌شود پس از رفت و آمدهای فراوان به شهرداری و سازمان آرامستان های اهواز بلاتکلیف مانده ایم که چه کسی مشکل ما را حل کند. طی روزهای آینده همه این وضعیت نامطلوب شهر و بی توجهی ها به پیشکسوتان ورزش خوزستان را در نامه ای سر گشاده به دکتر پزشکیان رییس جمهور ایران عرض خواهم کرد و سپس آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهم داد تا مردم شریف ایران بدانند پیشکسوتان خوزستانی مخصوصا اهوازی‌ها بعد از فوت شدن شرایط سختی برای دفن در قطعه نام آوران ورزش داردن و شهرداری نیز جایی به ما اختصاص نمی دهد و ما شرمنده خانواده های آنها می شویم.

رییس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان در ادامه به اختلاف نظر بین شورای شهر و شهرداری اهواز واکنش نشان داد و گفت: این تقابل ها برای شهر و خصوصا ورزش خطرناک است چرا که تمام برنامه ریزی ها برای ورزش‌های همگانی با این وضعیت بلاتکلیف مانده است.

او تاکید کرد: متأسفانه فقط به دنبال نمایش هستیم اما به وظایف و مسوولیت‌های انسانی خود بی‌توجه هستیم. ما فقط به فکر میز و صندلی‌هایمان هستیم در حالی که این میز و صندلی‌ها برای هیچ کس باقی نمانده است. درست نیست در استان ما، یک پیشکسوت یا مربی با آبرو در چنین شرایطی زندگی کند.  هنوز امثال رضا چاچا را فراموش نکرده‌ایم که او هم چه وضعیت غم‌انگیزی داشت. بسیاری از پیشکسوتان امروزه بیکار و نیازمند توجه هستند و بسیاری از آن‌ها مشهور نیستند اما به هر حال انسان که هستند.

رییس سابق هیات ورزش های همگانی خوزستان با ابراز تأسف فراوان از شرایط معیشتی تعدادی از پیشکسوتان ورزش، افزود: به هر حال پیشکسوتانی که در ورزش این مملکت کار و برای خود جایگاهی تعریف کرده‌اند، باید از امکاناتی مانند بیمه و مسکن برخوردار باشند ولی خیلی از آن ها هیچ امکاناتی ندارند. وظیفه ما این نیست فقط به کسانی توجه کنیم که اسم و رسمی دارند، بلکه وظیفه انسانی این است که به فراموش شدگان نیز توجه کنیم. امیدوارم این اتفاق برای ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز خوزستان ما رقم بخورد. کنار ما پیشکسوتان زیادی هستند که با دشواری روزگار می‌گذرانند؛ فرد یا افرادی هستند که بدهکارند و همین فکر و خیال‌ها کار آن ها را به ناراحتی قلبی و بیمارستان می کشاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha