• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403051308695
  • خبرنگار : 71342

یک نمایش با حضور مازیار میری، اجرای «مستطیل» در روسیه و چند خبر دیگر

یک نمایش با حضور مازیار میری، اجرای «مستطیل» در روسیه و چند خبر دیگر

برپایی آیین شب‌چراغ نمایش «خون‌مردگی» با حضور مازیار میری، اجرای نمایش «مستطیل» به کارگردانی صحرا رمضانیان در روسیه و ادامه اجرای نمایش «وی اِی آر» از تازه‌ترین رویدادهای نمایشی است.

به گزارش ایسنا آیین شب چراغ نمایش «خون‌مردگی» با حضور مازیار میری، کارگردان سینمای کشور برگزار شد.

بر اساس اعلام امور رسانه گروه، «خون‌مردگی» به نویسندگی محسن سنگ‌سفیدی و کارگردانی مهدی جلینی شب گذشته، جمعه ۱۲ مرداد ماه، نخستین اجرای عمومی خود را در حالی آغاز کرد که میزبان مازیار میری در آیین شب چراغ خود بود.

میری پس از افروختن شمع شب چراغ این نمایش، برگزاری این مراسم و گردهم‌آیی مهمانان و هنرمندان برای افتتاح اجرای نمایش را اتفاقی خوب توصیف کرد و گفت: این که در این اوضاع و احوال و شلوغی گاهی پیش می آید که آثار هنرمندان جوان را می‌بینیم اتفاق خوبی است.

وی ضمن اعلام رضایت و ابراز خرسندی از تماشای این نمایش، برای گروه نمایش و هنرمندان آن آرزوی موفقیت کرد و افزود: آرزومندم این کار با موفقیت ادامه پیدا کند و برای فعالیت هنرمندان جوان تئاتر راه گشا باشد.
این نمایش که مجری طرح آن را محمد لهاک بر عهده دارد، به زندگی زنی بنام ثریا ابراهیمی اشاره می‌کند که به مدت پنج سال در بخش مراقبت‌های ویژه یه بیمارستان است که به دلیل وخامت حال مورد آزمایش قرار می‌گیرد، نتیجه این آزمایش و پاسخی که در آزمایش مشاهده می‌کنند، پزشکان را بهت زده می‌کند.

نمایش «خون‌مردگی» با بازی فائزه ‌گوهری‌پور، زهره ‌علوی، احسان ‌افچنگی، هادی ‌قلیچی‌پور، محمد ‌باقرآبادی، ندا ‌خورشیدی، رضا ‌رسولی‌پور، سید ‌محمدامین ‌قریشی، هر شب از ساعت ۱۸:۳۰، میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان است.
در خلاصه این نمایش ۷۵دقیقه‌ای از زبان نویسنده اثر آمده است: «ثریا ابراهیمی، بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان است که به دلیل وخامت حال، مورد آزمایش قرار می‌گیرد. نتیجه آزمایش پزشکان را بهت‌زده می‌کند و متوجه می‌شوند که...»
همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به: مشاور کارگردان و بازیگردان: احسان افچنگی، دستیار کارگردان: مهراوه طالبی، منشی صحنه: میترا تاج،   مدیر تولید: مصطفی لعلیان، مشاور پروژه: محمدرضا چشمی، طراحان صحنه: علی رستمی‌منش و محمد دارینی، مدیر صحنه: محمدهادی درخشنده، دستیار صحنه: کوشا محسن‌زاده، اپراتور نور: مطهره بهرامی، اپراتور  موسیقی: مریم سوری، امور مالی: معصومه دولت آبادی، طراح گریم: معصومه دولت‌آبادی، طراح لباس: صبا شمسایی، طراح گرافیک: پوریا احمدیان، عکاس: حسین خدارتی و پارسا زارع، طراح تیزر: علیرضا رسول زاده، عکاس تبلیغات: ماهرخ طبیبی و سهیل دولت آبادی، مدیر روابط‌عمومی: آندیا زاهدی و مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.
 فروش روزهای جدید نمایش «خون‌مردگی» در سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر با تخفیف‌های ویژه آغاز شده است.

نمایش «مستطیل» در روسیه روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومی پروژه، نمایش «مستطیل» به نویسندگی وکارگردانی صحرا رمضانیان و تهیه کنندگی ایلیا شمس در هفتمین جشنواره بین‌المللی Inspiration روسیه شرکت کرد. این جشنواره درشهر مسکو برگزار شده است.
این نمایش با همکاری آلبرت بیگجانیان مدیر گروه تئاتر دیماک در این فستیوال شرکت کرده است.

بنا بر این گزارش، «مستطیل» با بازی ایمان اصفهانی پیش از این در بیستمین فستیوال «هایفست» ارمنستان حضور داشت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و روایتگر گرفتاری انسان در جهان مجازی و تسلط رسانه‌ها بر زندگی و افکارش است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور امیربهادر اورعی، نازنین تفضلی، کیمیا نهرین و امیرمحمود نورایی به عنوان بازیگران صدا و تصویر، پویا حقیقی گیلاهی تدوین، صدا و تصویر، اکرم نصیری طراح لباس، هومن هوشیاری انتخاب موسیقی، حسین حاجی‌بابایی عکاس و امیر جعفری مترجم اشاره کرد.

نمایش «مستطیل» کاری از گروه هنری «مستطیل» روز ۱۰ مرداد (۳۱ جولای) در سالن خانه فرهنگ پارک VDNKH در دو نوبت روی صحنه رفت. این جشنواره از ۲۷ جولای (۶ مرداد) برگزار و تا ۴ آگوست (۱۴ مرداد) ادامه دارد.

یک نمایش با حضور مازیار میری، اجرای «مستطیل» در روسیه و چند خبر دیگر

ادامه اجرای نمایش «وی اِی آر»

 نمایش «وی اِی آر» به نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی نصر که قرار بود تا جمعه ۱۲ مرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه باشد، با توجه به استقبال تماشاگران تا برای یک هفته تمدید شد.

امین زارع، حسین پرتوی، رامتین سلیمانی، امیرپوریا مسعودنیا و آرام نیک‌بین بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «درخت فقط یک تصویره نمی‌شه ازش بالا رفت.»

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند: از مجری طرح: سیاوش عباسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مریم امیرپور، گروه کارگردانی: محمدمهدی بیگی و محبوبه طهانی، مدیر روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه: نگار امیری، عکاس: امیر نعمتیان، ساخت تیزر: احسان توسلی‌زاده و طراح گرافیک: مهدی رایگانی. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که تا ۱۹ مرداد ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است، از سایت تیوال تهیه کنند.

«حق با مردم بود» روی صحنه می‌رود

 نمایش «حق با مردم بود» به نویسندگی و کارگردانی علی نیکزاد و تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی از روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

سیدجواد یحیوی، سعید داخ، محسن زرآبادی پور، یعقوب صباحی، آرام نیک‌بین، رامتین مقدادی، هامون هدایتی، هلن سرگزی، پارسا آقازاده، گندم احمدی؛ سایر بازیگران: مهدی اقبالی و امیر مسعود کریم در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «حق با مردم بود» آمده است: «تصور کن! خطری پنهان عزیزانت را تهدید می‌کند، تو این حقیقت مهم را کشف می‌کنی، آن را به دیگران می‌گویی و منتظر تشویق آنهایی، اما اتفاقاتی می‌افتد که هرگز انتظارشان را نداشتی... »

یک نمایش با حضور مازیار میری، اجرای «مستطیل» در روسیه و چند خبر دیگر

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به عسل کلاکی به عنوان مجری طرح، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز، مدیر تولید: نوید محمدی نوقی زاده، دستیار اول کارگردان: مدیا نور خمامی، گروه کارگردانی: دلارام صانعی و مهدی اقبالی، منشی صحنه: لیلا نصیریان، مدیر صحنه: سینا کریمی‌ارشادی، دستیار صحنه: امیر مسعود کریم، طراح صحنه: سعید یزدانی، طراح لباس: مهرناز عباسی، دستیار لباس: فاران یزدی زاده، طراح گریم: منیر سادات صمدانی نیا، مجری گریم: نجمه حسنی، طراح نور: فرشاد نصیری، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سیدمحمدصادق سیادت، تیزر: حسین فربهی-نیما محسنی، محتوا: محمد صادق مدل، تصویر بردار پشت صحنه: مسعود عبدی، طراح پوستر، لوگو: رودین بهروان، عکاس: امیر نعیمیان، تکنسین صدا: محمد اصغری اصل، ویدئو مپینگ: علیرضا عزیزی-آیدین توکلی راد-محمد امین سمیعی، ساخت دکور: (دکوراسیون ناوک) غلامرضا عربی-عباس شوقی-امید سرلک-احمدرضا عربی-حمید رحیمی نیا، انتخاب موسیقی و ساخت افکت: نیما محسنی اشاره کرد.

علاقمندان برای تهیه و رزرو بلیت این نمایش می‌توانند از ۱۸ مردادماه لغایت ۲۳ شهریور ماه به سایت تیوال و یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، نبش خیابان رازی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha