• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403051308652
  • خبرنگار : 30192

زارع: باید بازیکنانی که می‌خواهم جذب شوند/ از اصولم کوتاه نمی‌آیم

زارع: باید بازیکنانی که می‌خواهم جذب شوند/ از اصولم کوتاه نمی‌آیم

سرمربی تیم شمس آذر قزوین نسبت به روند باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع، سرمربی شمس آذر قزوین، در حاشیه اردوی آماده سازی این تیم در تهران اظهار کرد: خیلی ها می‌دانند که شرایط شمس آذر خیلی خوب نیست. از روزی که آمدیم بازیکنان اصلی تیم، فکر کنم ۱۰ نفر جدا شدند. از طرف دیگر با تمام فشاری که باشگاه می آوریم هنوز بازیکن مدنظر ما گرفته نشده و این چالش وجود دارد. با توجه به انتظارات بسیاری زیادی که از سمت مردم وجود دارد، کار را سخت کرده است. ما در نقل و انتقالات اصلا خوب عمل نکردیم و مشخص است. بازیکنان زیادی را برای باشگاه مطرح کردیم که متاسفانه در حال حاضر خبر خاصی نشده است.

زارع درباره نارضایتی خودش گفت: تقریبا ۱۶ روز کار می‌کنم و از روز اول صحبت‌ها را داشتیم. رفته رفته مباحث فرق کرد و به باشگاه حق می‌دهم که در بخش خصوصی کار سخت است. 

او درباره حواشی پیرامون مدیرعامل باشگاه گفت: به هر حال چون من نبودم و نمی‌دانم درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. مسلم است که تیم ما نیاز به تقویت خیلی زیاد دارد. ما پنج بازیکن گرفتیم که سه بازیکن از لیگ یک آمدند و با توجه به اینکه بازیکنان خوبی هستند نیاز به تجربه دارند. نیاز به بازیکنان یا کیفیت لیگ برتری داریم که آن جایگاهی که سال گذشته کسب کرده بود و انتظارات به حق از تیم در قزوین را محقق کنیم. با این روندی که پیش می‌رویم نشدنی است چون کار سخت بوده و می‌دانیم که لیگ برتر امسال نسبت به گذشته سخت‌تر است. باید به فکر این تیم بود چون شرایط خوب نیست.

سرمربی شمس آذر درباره دخالت مدیریت باشگاه در فعالیت کادرفنی گفت: به نظرم آن‌هایی که من را می‌شناسند تا روزی که من در فوتبال هستم اجازه چنین چیزی را نمی دهم و واقعیت را بگویم که چنین اتفاقی از سوی مالک باشگاه نیفتاده است. به هر حال حواشی دور این تیم زیاد است ولی همه فوتبالی‌ها می‌ ‌دانند که باید کار سلامت باشد و چنین چیزی از سوی مالک باشگاه اتفاق نیفتاده است. 

او ادامه داد: ما صحبت کردیم و آمادگی لازم برای پیوستن به ما را داشتند اما نتوانستیم آن‌ها را جذب کنیم الان زمان زیادی برای خرید بازیکن نداریم و شاید اصلا نشدنی باشد.

با این وضعیت ادامه می‌دهید؟ مازیار زارع پاسخ داد: نمی‌دانم. من به هر حال سه سال خوب با ملوان داشتم و دوست ندارم آن خاطرات خوب از بین برود. در حال حاضر شرایط سختی در باشگاه وجود دارد که کار را برای من سخت می‌کند. انتظار خیلی بالاست و من گفتم که چیزهای خصوصی بین من و باشگاه بوده که نمی خواهم مطرح کنم. اصلی‌ترین خواسته من جذب بازیکن است که اتفاق نیفتاده است. بحث خاصی در این مورد ندارم، بحثم این است که با جدایی بازیکنان فیکسی که داشتیم، کار سخت است. در نهایت هر چقدر هم بگوییم نفری که باید پاسخگو باشد من هستم که کار سخت است.

هدف‌گذاری شما از زمان شروع همکاری چه بوده؟ زارع پاسخ داد: صحبتی که کرده بودیم شاید تکرار جایگاه فصل گذشته و رتبه تک رقمی بود. با شرایط فعلی به هیچ وجه امکان پذیر نیست. از نظر من غیر ممکن است و شاید در فوتبال با جنگ‌هایی که کنار زمین داریم، نمی‌شود. روند خوبی نداریم و شرایط مهیا نیست.

او در خصوص اینکه احتمال می‌دهد برخی مربیان بخواهند به جای او در این تیم کار کنند، گفت: ببینید سال گذشته کار نکردم و با وجود پیشنهادی که داشتیم کار نکردم. صد در صد اینطور است. تیم لیگ برتری است و شاید من یک مقدار سخت‌گیر هستم. بالاخره متاسفانه یک سری مربیانی هستند که با خودشان اسپانسر می‌آورند و اینطور کار می‌کنند. هر کسی یک اصول کاری دارد و من از اصولم خارج نمی‌شوم. من بازیکنانی که می‌خواهم باید جذب شوند و خبر ندارم که مربی‌ای قصد دارد به جای من بیاید. انتظارات مردم از شمس آذر به حق است ولی باید بازیکنان خوبی جذب کنیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha