• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051308156
  • خبرنگار : 50348

پایان کار نصف‌جهان در المپیک ۲۰۲۴ بدون مدال

پایان کار نصف‌جهان در المپیک ۲۰۲۴ بدون مدال

ایسنا/اصفهان ۲ نماینده ورزش بانوان اصفهان در آوردگاه بین‌المللی المپیک کار خود را به پایان رسانده و به میهن باز خواهند گشت.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از جمعه ۵ مرداد به طور رسمی افتتاح شد که در پایان هفته نخست ۱۸ المپین ایران در رشته‌های تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان، دوومیدانی و ژیمناستیک رقابت کردند که به جز مهدی الفتی که به فینال پرش خرک و هانیه رستمیان که به فینال تپانچه ۲۵ متر رسیده‌اند، سایر ورزشکاران حذف شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در این میان خانم‌ها فرزانه فصیحی و فاطمه امینی پرچمداران ورزش بانوان اصفهان بودند که به ترتیب در دوی ۱۰۰ متر در جایگاه ۵۱ از ۷۲ و در تفنگ بادی در جایگاه بیست‌وششم قرار گرفتند تا از کسب مدال باز بمانند، با این حال فرزانه فصیحی، دختر باد ایران معتقد است رقابت فوق العاده‌ای داشته و از عملکرد خود راضی است، زیرا دو نفر از دونده‌هایی که در گروه من حضور داشتند، مدعی قهرمانی و کسب مدال هستند. 

او همچنین تاکید کرد که داور در خط استارت چند بار تمرکزش را بهم زده که روی عملکرد سه نفر دیگر هم تاثیرگذار بوده است.

فصیحی حضورش در این آوردگاه را پیروزی دانسته و امیدوار است دختران نسل بعد بتوانند این مسیر را ادامه دهند.

همچنین مهدی صدری، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز پس از پایان کار دختران نماینده اصفهان در پیامی اعلام کرد: در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شاهد حضور و تلاش ارزشمند دو نماینده اصفهانی در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران بودیم؛ سرکار خانم فرزانه فصیحی و سرکار خانم فاطمه امینی پرچمداران ورزش اصفهان در این آوردگاه بزرگ ورزشی بودند که یقینا تمام همت خود را برای افتخارآفرینی در این رویداد به کار گماردند و اینک با پایان کار این عزیزان در مسابقات، شایسته است تلاش‌های این دو طلایه‌دار ورزش بانوان استان در المپیک را ارج نهیم.  

او ادامه داد: امید است با تجربه گرانبهایی که بانوان ورزشکار ما در این آوردگاه مهم کسب نمودند در آینده شاهد افتخارآفرینی ایشان در عرصه دیگر رقابت‌های بین‌المللی باشیم تا پرچم پرافتخار کشور عزیزمان به دست توانمند نمایندگان شایسته اصفهانی همچون گذشته به اهتزار درآید.

در این دوره از المپیک، با توجه به ناکامی رشته‌های توپی از جمله والیبال و هندبال در کسب سهمیه، تعداد ورزشکاران ایران در این آوردگاه نسبت به دوره‌های گذشته کاهش داشته و تنها ۴۰ نماینده از ایران در المپیک سی و سوم حضور دارند که ۲ نفر از آن ها اصفهانی بودند.به این ترتیب با حذف فصیحی و امینی کار اصفهانی‌ها برای المپیک ۲۰۲۴ تمام شده و باید خود را برای دیگر رویدادهای جهانی و ملی امسال آماده کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha