• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051006748
  • خبرنگار : 50232

مدیر مشارکت‌های مردمی دانشگاه جندی شاپور اهواز خبر داد

ایجاد نخستین بخش بستری رادیوتراپی اهواز با مشارکت نیکوکاران

ایجاد نخستین بخش بستری رادیوتراپی اهواز با مشارکت نیکوکاران

ایسنا/خوزستان مدیر مشارکت‌های مردمی و خیرین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ساخت نخستین بخش بستری رادیوتراپی دانشگاه با مشارکت نیکوکاران خارج از کشور خبر داد.

دکتر محمد جهانگیر با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی و نیاز به ارایه خدمات باکیفیت به این بیماران و اعلام نیاز بیمارستان گلستان اهواز به توسعه بخش رادیوتراپی و شیمی‌درمانی و با توجه به اعلام آمادگی نیکوکاران برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی درمانی استان خوزستان، موفق شدیم با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران، برای رفع نیاز بیمارستان گلستان اهواز به بخش بستری رادیوتراپی و شیمی‌درمانی کودکان و بزرگسالان اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از همه نیکوکاران استان خوزستان برای مشارکت در طرح‌های بهداشتی و درمانی دعوت می‌کنیم؛ این مشارکت‌ها گام مهمی در رفع چالش‌ها و مشکلات بخش درمان استان خواهد بود. 

دکتر مفید حسین‌زاده رییس بیمارستان گلستان اهواز هم با تشریح نیازمندی‌های بیماران سرطانی به دریافت خدمات بستری رادیوتراپی و شیمی‌درمانی، گفت: با هماهنگی انجام‌شده برای مشارکت نیکوکاران، بخش بستری رادیوتراپی و شیمی‌درمانی کودکان و بزرگسالان در طبقه فوقانی بخش شیمی‌درمانی فعلی و با ۳۰ تخت بستری در مساحتی بیش از یک هزار مترمربع در مدت هشت ماه با برآورد هزینه  ۲۰۰ میلیارد ریال که توسط نیکوکاران تامین خواهد شد، ساخته می‌شود و در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این نخستین بخش بستری رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نخستین بخش بستری شیمی‌درمانی کودکان بیمارستان گلستان اهواز است و تاثیر بسیار زیادی در ارائه خدمات باکیفیت به بیماران سرطانی نیازمند خواهد داشت.

دکتر اشکان تقی‌پور مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید هم در خصوص این طرح درمانی گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران سرطانی استان خوزستان و کمک به رفع مشکلات درمانی این عزیزان، ساخت این پروژه در دستور کار قرار گرفته و با استفاده از ظرفیت نیکوکاران خارج از کشور منابع مالی این پروژه تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۲ ۱۴:۱۳

زنده پاینده باشید شما نیکوکاران