• دوشنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403050804792
  • خبرنگار : 71576

تمجید اسطوره‌ها از کوین دورنت

تمجید اسطوره‌ها از کوین دورنت

فوق ستاره‌ها و اسطوره‌های تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا، به تمجید از عملکرد کوین دورنت پرداختند.

به گزارش ایسنا،‌ پس از پیروزی ۱۱۰ - ۸۴ تیم ملی بسکتبال آمریکا مقابل صربستان در بازی‌های روز گذشته بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، که با درخشش قابل توجه کوین دورنت همراه بود، فوق ستاره‌هایی چون لبران جیمز و آنتونی دیویس به تمجید از همبازی خود پرداختند.

لبران جیمز،‌ فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا نیز درباره درخشش کوین دورنت اظهار کرد: کی‌دی یک استعداد فرا زمینی است، او از جهان دیگری است. برای او چنین عملکردی خیلی خاص نیست و باید به آن عادت کنیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال آمریکا تصریح کرد: او در تمرینات نیز همین اندازه سخت تلاش می‌کند و در بازی هم همان کارهای درون تمرین را انجام می‌دهد که برایش عادی است. او یک استعداد فرازمینی است.

آنتونی دیویس، سنتر و ستاره تیم ملی آمریکا نیز درباره عملکرد درخشان کوین دورنت افزود: KD عالی بود. او بهترین گلزن تاریخ بسکتبال ایالات متحده است. کوین توانایی گلزنی بالایی در بسکتبال دارد و توجه جمعیت را به خود جلب می‌کند.

او درباره تاثیر او در موفقیت تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا نیز گفت: برای ما بسیار خوب است که او می‌تواند اختلاف تیم ما با حریفان را اینگونه زیاد کند. امتیاز آوری او برای تیم ما یک نعمت است.

واکنش دورنت به درخشش مقابل صربستان

فوق ستاره تیم ملی بسکتبال‌ آمریکا گفت: با آمادگی ۱۰۰ درصد بازی نکردم، اما می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم.

دورنت درباره این دیدار اظهار کرد: امروز همه تیم به‌خوبی وظایف خود را درون زمین انجام دادند. وظیفه‌ام این بود که وقتی داخل زمین‌ام اختلاف امتیاز را زیاد کنم و خوشبختانه توانستم این کار را انجام دهم. حس خوبی بود که چند شوت را به سمت سبد حریف زدم. البته همیشه بسکتبال را ساده بازی می‌کنم چون در تمام طول زندگی‌ام بسکتبال بازی کرده‌ام و از آن لذت می‌برم.

او با اشاره به آسیب‌دیدگی‌اش اظهار کرد: از مرحله پلی‌آف لیگ NBA به این طرف خیلی بسکتبال بازی نکرده‌ام و به همین دلیل آمادگی ۱۰۰ درصدی برای حضور در بازی نداشتم. با این حال توانستم عملکرد خوبی داشته باشم؛ هرچند که فعلا برای حضور طولانی‌مدت در زمین آماده نیستم. احساس فوق‌العاده‌ای است که مصدومیتم بهبود یافت و توانستم بازی کنم. قطعا می‌خواستم در تمام طول بازی داخل زمین باشم و به بهترین شکل مسابقه را به پایان برسانم.

تمجید اسطوره‌ها از کوین دورنت

دورنت درباره بازی‌کردن کنار لبران جیمز نیز گفت: از او ممنونم که به تیم ملی برگشت. او در دو المپیک گذشته نبود و دلمان برایش تنگ شده بود. حضورش در روان و روحیه تیم حریف ترس ایجاد می‌کند. در دفاع و حمله فوق‌العاده است و واقعا بازی‌کردن کنار او دیوانه‌کننده است.

او درباره حضور ۲۷ هزار تماشاگر در سالن نیز گفت: فوق‌العاده بود. بسیار خوشحال می‌شوم وقتی بسکتبال اینگونه مردم را از سراسر جهان کنار هم جمع می‌کند. پیراهن‌های مختلفی از NBA را در سالن می‌دیدم که بسیار خوشحال‌کننده بود.

دورنت در نیمه نخست بازی تیم‌های آمریکا و صربستان آمار خیره‌کننده‌ای را از خود بر جای گذاشت و فیلدگل ۱۰۰ درصد را به ثبت رساند. دورنت در نیمه اول پنج پرتاب سه امتیازی موفق از پنج پرتاب و سه پرتاب دو امتیازی موفق از سه پرتاب (مجموعا ۲۱ امتیاز) را به نام خود ثبت کرد تا آماری درخشان را داشته باشد. او در نیمه دوم هم زمان کمی در زمین حضور یافت و دو امتیاز دیگر را کسب کرد تا با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن آمریکا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha